Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muistakin vaikea vaihtaa kampaajaa?

Vierailija
12.06.2009 |

Siis vaikkei olisikaan ihan 100% tyytyväinen nykyiseen kampaajaansa.

Itse tein vihoin irtioton 10 vuoden ajan käyttämästäni kampaajasta.

Tutntui ettei hän enää osannut katsoa mikä väri ja malli minulle sopii.

Silti on olo kuin olisi vieraisiin menossa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kans samanmoisia petturifiiliksiä, kun olen joskus joutunut käymään jollain muulla kuin vakikampaajalla ja podinpa huonoa omaa tuntoa siitäkin kun kerran jouduin värjäämään itse, kun en vaan kampaaja-aikaa saanut millään... Heh. Itse olen kyllä ollut 100% tyytyväinen omaan kampaajaani aina. Löysin muuten aikanani sen kampaajan tämän palstan suositusten perusteella ja sitten eilen meidän pikkupoika kävi tämän palstan suositusten mukaan parturissa ja oli kyllä tosi hieno kokemus! Kiitos sille, joka vinkkasi Espoon keskuksen parturia!

Vierailija
2/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös leikannut lapsen pitkän ja paksun tukan alusta asti.

Mutta kun en oikein ole ollut tyytyväinen peilikuvaani kampaamokäynnin jälkeen..

Eikä vika ole vain omassa lärvissäni, ennen tätä vakkaria kävin edellisellä asuinpaikkakunnalla kampaajalla, jolla todella oli silmää sille mikä sopii ja mikä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen harvan kerran kun olen muualla käynyt on tosiaan ollut petturifiilis.

Vierailija
4/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tukka kasvaa takaisin, mutta jos ei ole täysin tyytyväinen niin parempi silti vaihtaa minusta. Kannattaa kysellä niiltä kavereilta suosituksia, joiden tukka on mielestäsi aina hyvin ja kauniisti leikattu :-). Itse jouduin vaihtamaan kampaajaa taannoin, koska hän muutti ulkomaille. 4-5 eri tyyppiä kiersin, kunnes löysin täydellisen, enkä halua vaihtaa ikuna!

Vierailija
5/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiereskelevällä ihmiselle lahjakortin toiselle kampaajalle, että hänen olisi sitten "pakko" vaihtaa. :D Ei mennyt enää takaisin vanhaan. :)

Mutta juu, tunne tiedetään, mutta onhan esim. joku 10 vuotta todella pitkä aika, pakkohan sitä on jo saada kokeilla muutakin.

Vierailija
6/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äiti on kyllä paha... Mä ehkä tekisin niin, että joskus aina reissun päällä kävisin kampaajalla, kun olisi päässyt niin pahaksi tilanne ;-)

Vierailija
7/7 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummitätini on kampaaja, jolla olen käynyt lapsesta saakka. Loppuaikoina en enää ollut yhtään tyytyväinen hiuksiini, onneksi siskoni valmistui parturi-kampaajaksi 2v sitten niin oli hyvä syy vaihtaa, kun nuoria pitää tukea. :P

Kummitädille muutenkin menee vähintään 2kk eteenpäin kampaaja-aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän