Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei synttärikutsuihin vastata?

Vierailija
12.06.2009 |

Harmittaa niin vietävästi! Lapsen kutsussa oli ilmoituspyyntö tulon ja erikoisruokavalioiden osalta ja kolme ilmoitti tulosta asiallisesti ja ajoissa ja neljästä ei kuulunut mitään... HÖH!

Harmittaa lähinnä lapsen puolesta, reppana miettii vaan että eikö ne halunneetkaan tulla ja eikö ollakaan kavereita...

No, tämmöistä tämä elämä on.

Itse ilmoitan aina että tulee mielihyvin tai ettei valitettavasti tällä kertaa pääse.

Miten muut? Ilmoitatteko lapsen puolesta vain jos menossa tai vain jos erikoisruokavalio tai allergioita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen pyydetä joka tapauksessa ilmoittamaan. Mutta se on törkeetä että jotkut ei ilmoita sittenkään vaikka eivät pääse, vaikka kutsussa on pyydetty ilmoittamaan! Tosi itsekästä!

Vierailija
22/24 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsussa käsketään. Usein pyydetään ilmoittamaan vain jos ei pääse. Itse en vastaa kutsuihin mitään jos ei ole syytä, oletan että on selvä että lapseni tulevat kutsuille. Ei ole allergioita, joten en ilmoita sitäkään. Jos sinä olen pyytänyt ilmoittamaan myös tulosta, siis vastaamaan joka tilanteessa, se on sitten kumma ja huolimattomuutta jos kaikki eivät vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkakäytöstä olen miettinyt, ei vaan lastenkutsuissa, kraah!

Vaikka et pyytäisi kutsussa ilmoittamaan yhtään mitään, on minusta kohteliasta vastata kutsujalle!!! Kiitos kutsusta on kohtelias ele!!! Käsittämätöntä touhua, kun kaikilla on nykyään kännykät ym. pelit ja vempeleet.

Vierailija
24/24 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran niin, että ovat ilmoittaneet ehkä tulevansa tai tulevansa johonkin toiseen aikaan, tai myöhästelevät törkeästi mitenkään ilmoittelematta tms.

Nyt en enää kutsu heitä, simple as that. Kun järjestän kutsut, mitoitan tarjottavan vieraiden määrän mukaan ja asetan ruuan tarjolle kaikille samaan aikaan. Open house -meininki on asia erikseen. Jos kutsutaan tiettyyn aikaan, niin silloin tullaan tai sitten ilmoitetaan jo kutsuttaessa, ettei valitettavasti pääse osallistumaan.