Mitä mies meinaa? Tulkinta-apua!
Mä tiedän ja myönnän sen, että mä en oikeasti tajua jos joku flirttaa mun kanssa tai on musta kiinnostunut..
Mut siis tuossa jotain vuos sitten kai facebookissa yks tuntematon mutta kivanoloinen mies pyysi kahville. Käytiin sitten kahvilassa, juteltiin ja meillä oli kivaa. Noitten treffien jälkeen ei oltu juuri yhteyksissä, mies kiitti kivoista treffeistä ja mä tietysti vastasin ja kiitin myös. Juttu kuivui siihen. Kunnes nyt ehkä kk sitten mies taas laittoi viestiä fb:n kautta ja ollaan nyt vaihdeltu muutamia viestejä. Mies kysyy joka viestissä jotain (tyyliin mitäs oot puuhaillut, miten matka meni jne) joten juttu jatkuu..
Silloin kun tavattiin, mies asui minusta 600 kilsan päässä, mutta kävi täällä päin työmatkoilla. Nyttemmin on vaihtanut työpaikkaa eikä enää asuinpaikkakunnallani kai käy.
Mietinkin nyt, että olikohan mies sitten ihan oikeasti silloin tyytyväinen muhun ja niihin trefeihimme, vaikka ei sitten koskaan enää ehdottanut uutta tapaamista tms. Kun kuitenkin nyt, vuoden jälkeenkin on alkanut viestejä kirjoittelemaan jne. ? Vai onko tää jotain ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, jossa ei ole mitään sen erikoisempaa?
Mä en ihan oikeasti tiedä, milloin mies on kiinnostunut ja milloin ei. Olen täysin sosiaalisesti kyvytön näissä naisten ja miesten välisissä peleissä, enkä tajua niitä ollenkaan. Kertokaa te nyt sitten siis, onko tässä jotain vai ei? Siis miksi se mies nyt vuoden jälkeen onkin mun kuulumisista kiinnostunut vai onko tää ihan normijuttua?
Kommentit (17)
että se löysi jonkun toisen naisen silloin vuosi sitten, ja on nyt eronnut, eikä osaa olla yksin, ja haluaa lämmitellä sitä toiseksi, kolmanneksi, neljänneksi tms. parasta vaihtoehtoa.
Eli huolimatta miehen ilmeisrtä halusta olla muhun yhteydessä, mä en kuvittele yhtään mitään ja uskon, että mä oon sille joko varapano tai pelkkää ilmaa.
Kiitos selvennyksestä, oikeesti.
olla kovin ihastunut tai kiinnostunut kun ottaa yhteyttä vuoden päästä. Itse olen sen verran ylpeä, etten halauiai nähdä..
miksi nuo muutamat naiset sanovat noinkin ikävästi????
Kyllä mies voi olla todellakin erittäin ihastunut sinuun.
Syitä, että hän ei välillä ole ollut yhteydessä voi olla tusinoittain: oletko kenties kovin paljon nuorempi tai vanhempi kuin hän? Onko taloudellinen taustanne kovin toisenlainen? Ajatteliko mies ehkä, että asuitte liian kaukana toisistanne? Ehkä hänellä oli niin kipeitä kokemuksia takanaan, ettei uskaltautunut uuteen suhteeseen? Ehkei hän uskonut, että niin ihana nainen kuin sinä ihan oikeaasti voisit olla hänestä kiinnostunut.
Minusta se, että hän yhä ajattelee inua on merkki siitä, että olet hänelle aivan erityisen merkityksellinen.
Olen jopa todella iloinen puolestasi - ajatella - mies ei ole voinut unohtaa sinua vuodenkaan välimatkan jälkeen! Aivan ihanaa!
Nuo kateelliset kommentit kakkos-kolmos-neljäs-best-choice-naisesta voit unohtaa - ne ovat katkerien naisten kommentteja.
Uskaltaudu ottamaan mies vastaan - joohan?!
onhan se tietty mahdollista, että juuri kun mies oli tulossa kosimaan timanttisormuksen kera, jäi hän rekan alle, ja vajosi koomaan. Kaiken muun hän on edellisestä elämästään unohtanut, äitiä ja lemmikkipossua myöten, paitsi ap:n, ja lähestyy häntä ainoalla tietämällään tavalla- "mitäs olet puuhaillut?". Kertoo kaiken.
Kiitos sinulle kommentistasi! Oikeasti. Salaa olen ajatellut samoin kuin sinä... että ehkä minä olinkin sitten jotenkin erityinen, koska hän edelleen on yhteydessä. Tai edelleen, mutta taas.
Nuo mainitsemasi syyt voi ehkä olla totta, mutta myös se, että en varmasti ole antanut itsestäni ihastunutta tai innokasta kuvaa. Kuten sanoin, olen täysin sosiaalisesti kyvytön näissä asioissa. En tee itse koskaan aloitetta, odotan että mies "jhahtaa minua" ja saa minut vakuuttuneeksi omasta mielenkiinnostaan. Se ei ole taktikointia tai mitään muutakaan vastaavaa, vaan ainoastaan sitä, että en kykene siihen. Kuvittelen siis, että mies on ollut epävarma minusta, mutta nyt koettelee taas kepillä jäätä. Vastan tähän omaan harhakuvitelmaani aina liittämällä omaan viestiini jonkun kysymyksen - joka takaa hänen vastauksen ja sen, ettei yhteydenpitomme taas katkea. Mutta niin tekee hänkin. Ei viestiä ilman, etteikö siinä ole mitään, mihin mun ei tarttis vastata....
ap
miksi nuo muutamat naiset sanovat noinkin ikävästi????
Kyllä mies voi olla todellakin erittäin ihastunut sinuun.
Syitä, että hän ei välillä ole ollut yhteydessä voi olla tusinoittain: oletko kenties kovin paljon nuorempi tai vanhempi kuin hän? Onko taloudellinen taustanne kovin toisenlainen? Ajatteliko mies ehkä, että asuitte liian kaukana toisistanne? Ehkä hänellä oli niin kipeitä kokemuksia takanaan, ettei uskaltautunut uuteen suhteeseen? Ehkei hän uskonut, että niin ihana nainen kuin sinä ihan oikeaasti voisit olla hänestä kiinnostunut.
Minusta se, että hän yhä ajattelee inua on merkki siitä, että olet hänelle aivan erityisen merkityksellinen.
Olen jopa todella iloinen puolestasi - ajatella - mies ei ole voinut unohtaa sinua vuodenkaan välimatkan jälkeen! Aivan ihanaa!
Nuo kateelliset kommentit kakkos-kolmos-neljäs-best-choice-naisesta voit unohtaa - ne ovat katkerien naisten kommentteja.
Uskaltaudu ottamaan mies vastaan - joohan?!
se oli esimerkki. Tarkoitin sillä sitä, että mies kysyy joka kerta jotain edelliseen viestiini liittyen. Jos esim. kerron lähteväni matkalle, hän kysyy seuraavaksi että miten matka meni. Tai jos kerron että opintoni päättyi, hän kysyy jotain tähän liittyen. Tai jos kerron olevani lomalla, hän kysyy jotain lomaani liittyvää, jos mainitsen jotain toistä, hän kysyy jotain työhöni liittyvää. Pointtini on se, että hän kysyy joka kerta jotain, joka viittaa jollain tapaa aiempaan viestiini. Toisinsanoen tuntuu, ettei hän halua jutun katkeavan, vaan joka viestiin ujuttaa jotain, johon mun on vastattava.
Mutta joo, voit olla oikeassa. Ehkä mä kuvittelen vaan liikoja.
ap
ja toivon, että joku sinun hymyistäsi antaa ko miehelle voimaa ja uskallusta kertoa, että välillenne voisi kasvaa vähän enemmänkin.
Voisitko itsekin ehkä uskaltautua sanomaan tälle miehelle, että sinusta tuntuisi mukavalta tavata hänet ja viettää hänen kanssaan hetki ihan kahden kesken? Minusta tuntuu, että kaipaat häntä ja läheisyyttään melkoisesti...?
Kaipaanhan minä, mutta en uskalla toivoa mitään. Senkin takia kyselen täällä, että saisin selvyyttä sille, uskallanko toivoa mitään vai otanko tämän vain tavallisena kanssakäymisenä..
:)
ap
ja toivon, että joku sinun hymyistäsi antaa ko miehelle voimaa ja uskallusta kertoa, että välillenne voisi kasvaa vähän enemmänkin.
Voisitko itsekin ehkä uskaltautua sanomaan tälle miehelle, että sinusta tuntuisi mukavalta tavata hänet ja viettää hänen kanssaan hetki ihan kahden kesken? Minusta tuntuu, että kaipaat häntä ja läheisyyttään melkoisesti...?
mutta uskallapa nyt vielä ottaa se seuraava askel ja valloittaa tämä selvästi hieman varovainen mies, joka selvästi on sinuun ihastunut.
Aloita esimerkiksi unelmoimalla tämä yö kaikesta, mitä toivot miehen kertovan sinulle ja sinun meiehelle - ja huomenna valitset unelmistasi pikku hitusen, ja tekstaat tälle ihanalle
miehelle ajatuksesi.
Kaipaanhan minä, mutta en uskalla toivoa mitään. Senkin takia kyselen täällä, että saisin selvyyttä sille, uskallanko toivoa mitään vai otanko tämän vain tavallisena kanssakäymisenä.. :) ap
ja toivon, että joku sinun hymyistäsi antaa ko miehelle voimaa ja uskallusta kertoa, että välillenne voisi kasvaa vähän enemmänkin. Voisitko itsekin ehkä uskaltautua sanomaan tälle miehelle, että sinusta tuntuisi mukavalta tavata hänet ja viettää hänen kanssaan hetki ihan kahden kesken? Minusta tuntuu, että kaipaat häntä ja läheisyyttään melkoisesti...?
Kaipaanhan minä, mutta en uskalla toivoa mitään. Senkin takia kyselen täällä, että saisin selvyyttä sille, uskallanko toivoa mitään vai otanko tämän vain tavallisena kanssakäymisenä.. :) ap
ja toivon, että joku sinun hymyistäsi antaa ko miehelle voimaa ja uskallusta kertoa, että välillenne voisi kasvaa vähän enemmänkin. Voisitko itsekin ehkä uskaltautua sanomaan tälle miehelle, että sinusta tuntuisi mukavalta tavata hänet ja viettää hänen kanssaan hetki ihan kahden kesken? Minusta tuntuu, että kaipaat häntä ja läheisyyttään melkoisesti...?
kannattaa kehitellä niin ruusunpunaiset kuvitelmat kuin mahdollista. On sitten jotain tekemistä, kun kasailee itseään palattuaan todellisuuteen.
:)))
En uskalla edes ajatella moista mahdollisuutta...
ap
minä en tunne tätä miestäsi, mutta olen kokenut hyvin samankaltaisen tilanteen, ja siksi uskallankin heittää näitä kommenttejani: nykyinen mieheni oli kokenut elämässään todella ikäviä vastoinkäymisiä, jotka tekivät hänestä kovin varovaisen. Ja kun hän tutustui minuun, hän ei millään osanut uskoa, että "ihan oikeasti" olisin hänestä kiinnostunut. Minusta tilanne oli kummallinen, sillä pidin häntä mitä viehättävimpänä ja haluttavimpana miehenä. Enkä itseäni oikein hänen arvoisenaan... Ja meillä oli hyvinkin samankaltainen tilanne. Joka ei lauennut ennenkuin itse otin häneen yhteyttä ja kerroin omista tunteistani.
Ja se kannatti. Sillä vaikka hän tuolloin oli niin varovainen ja melkeinpä estoinen, on hän mitä ihanin kumppani.
En tiedä omaa tilannettasi, mutta todellakin: mitä
voit menettää? Korkeintaan sen, että mies sanoo, että olet tulkinnut tilanteen väärin. Ja siitäkin selviät, jos siitä on selvittävä! Olen varma siitä.
Mene siis nyt sinne petiin ja haaveksi ihan kaikki hanat haaveet ja ota se kännykkä käteessi ja kerro tälle miehelle lähteväsi nukkumaan ja uneksimaan hänestä - sano vaikka, että on kummallista, mutta että heräät hänen kuvansa silmissäsi ja tunnet hänen ihonsa ihollasi - kysy, mistähän tuo johtuu!
Halaus - yhdeltä sinulle kaikkea ihanaa toivovalta
minä en tunne tätä miestäsi, mutta olen kokenut hyvin samankaltaisen tilanteen, ja siksi uskallankin heittää näitä kommenttejani: nykyinen mieheni oli kokenut elämässään todella ikäviä vastoinkäymisiä, jotka tekivät hänestä kovin varovaisen. Ja kun hän tutustui minuun, hän ei millään osanut uskoa, että "ihan oikeasti" olisin hänestä kiinnostunut. Minusta tilanne oli kummallinen, sillä pidin häntä mitä viehättävimpänä ja haluttavimpana miehenä. Enkä itseäni oikein hänen arvoisenaan... Ja meillä oli hyvinkin samankaltainen tilanne. Joka ei lauennut ennenkuin itse otin häneen yhteyttä ja kerroin omista tunteistani.
Ja se kannatti. Sillä vaikka hän tuolloin oli niin varovainen ja melkeinpä estoinen, on hän mitä ihanin kumppani.
En tiedä omaa tilannettasi, mutta todellakin: mitä
voit menettää? Korkeintaan sen, että mies sanoo, että olet tulkinnut tilanteen väärin. Ja siitäkin selviät, jos siitä on selvittävä! Olen varma siitä.
Mene siis nyt sinne petiin ja haaveksi ihan kaikki hanat haaveet ja ota se kännykkä käteessi ja kerro tälle miehelle lähteväsi nukkumaan ja uneksimaan hänestä - sano vaikka, että on kummallista, mutta että heräät hänen kuvansa silmissäsi ja tunnet hänen ihonsa ihollasi - kysy, mistähän tuo johtuu!
Halaus - yhdeltä sinulle kaikkea ihanaa toivovalta
niin ehdota, että tapaisitte. Tietokoneen viestit, tekstarit ja jopa puhelutkin ovat niin vaikeita tulkita oikein. Kun kohdataan kasvotusten, tulkitseminen on paljon helpompaa. Koita keksiä vaikka jokin kohde, jonne pyydät häntä seuralaiseksi. Taidenäyttely, rokkifestarit, mikä vaan, minne voit selittää tarvitsevasi hänet aveciksi. Imartelet häntä jo valmiiksi, kun hän tuntee olevansa hyödyllinen.
Kuulostatte molemmat suloisen ujoilta ja varovaisilta ja jos Luoja suo välillennen puhkeavan aidon oikean suhteen, tulee tulevaisuudestanne varmaankin aivan ihana.
Jos taas käy niin, että kyseessä olikin vain väärin tulkittu kevyt kenttäflirtti, niin ei kannata jäädä suremaan sitä pidempään. Yksi kokemus enemmän elämässä, ei sen kummempaa. Sattuu sitä muillekin, että tulkitsee väärin. (Nimittäin ainakin minulle sattui kerran, ja yhä moikataan, jos satunnaisesti työasioissa tavataan. Luulin siis kolleegan kohteliasta käytöstä aivan joksikin muuksi.) Ainakaan asia ei jää sitten enää vaivaamaan.
Jos mies on kiinnostunut, niin se kyllä selvästi sen osoittaa. Jos ei osoita selvästi, niin ei ole kiinnostunut tai on jonninjoutava pelimies.
Helpottiko?