Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti. Otin takaisin. Tunteett häntä kohtaan voimistuneet. Menettämisen pelko vai mitä?

Vierailija
10.06.2009 |

Mikä saa tunteeni näin kuohuamaan miestäni kohtaan vaikka hän teki väärin minua kohtaan...kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä kesään!

Vierailija
2/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suhteenne on tuomittu. Ehkä pettäminen herätti teissä kummassakin halun löytää ne jonnekin piiloon joutuneet palaset, jotka teidät alunperin toi yhteen.

Olet aivan ihana ihminen, sillä sinulla on selvästi kyky nähdä miehessäsi muutakin kuin pettävän osapuolen.

Nyt kun vain osaisitte ottaa toinen toisenne huomioon, ilman että syyllistätte toisianne! Sitä toivon teille sydämestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti joulukuussa ja ilmoitti sitten haluavansa seukata sen naisen kanssa.

Jollain ihme taialla sain hänet vielä bylsimään kanssani ja siitä eteenpäin viettämään aikaa.

Nyt vahdin häntä kuin haukka ja olen oppinut olemaan mustis.

Tai itseasiassa en ole varma pettikö hän vai muutenvain bylsi sen toisen kanssa. Seukkaamisemme oli vähän on-off -meininkiä ja itsekin viime vuoden huhtikuussa kävin vieraissa.

Nyt yritämme luottaa toisiimme mutta helppoa se ei ole :-(

Vierailija
4/4 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ainakin herätti tunteet, siitä olen varma. Tahdon tosissani kaikkeni tehdä tämän suhteen eteen, enkä antaa kyseisen asian tulla ja huuhtoa kaikkea mitä koettu on.

Ihanaa, että kaltaisiasi ihmisiä on olemassa. Luomassa toivoa ja nähdä hyvää. Kiitos.

että suhteenne on tuomittu. Ehkä pettäminen herätti teissä kummassakin halun löytää ne jonnekin piiloon joutuneet palaset, jotka teidät alunperin toi yhteen.

Olet aivan ihana ihminen, sillä sinulla on selvästi kyky nähdä miehessäsi muutakin kuin pettävän osapuolen.

Nyt kun vain osaisitte ottaa toinen toisenne huomioon, ilman että syyllistätte toisianne! Sitä toivon teille sydämestäni.