Poppy-Onneli
hauska nimi!
Kommentit (12)
ei kukaan keksi alkaa pilkkaamaan isompana.
tuntuu että joka nimestä väännetään joku pilkkanimi. meillä oli tärkeintä lasten nimissä se ettei saa väännettyä mitään kiusaavia pilkkanimiä.
ei kukaan keksi alkaa pilkkaamaan isompana. tuntuu että joka nimestä väännetään joku pilkkanimi. meillä oli tärkeintä lasten nimissä se ettei saa väännettyä mitään kiusaavia pilkkanimiä.
kaksplus lehdessä, kansikuvassa ja myös pottailujutussa on Poppy-Onneli, olikos se 1,5 v tai jotain?
pippeliä en keksinyt minä - vaan sinä....
on lastenkirja 80-luvulta. Leikittiin sitä aina ystävän kanssa metsässä kersoina...
Poppy sen sijaan on selvästi otettu alastoman kokin Jamie Oliverin esikoiselta... :-(
ei kukaan keksi alkaa pilkkaamaan isompana.
tuntuu että joka nimestä väännetään joku pilkkanimi. meillä oli tärkeintä lasten nimissä se ettei saa väännettyä mitään kiusaavia pilkkanimiä.
Kyllä jokaisesta nimestä jonkin pilkkaversion keksii, joten minusta on turhaa tuolla spekuloida liikaa nimenantovaiheessa.
Minulle Onneli oli lemppari juuri noitten Onneli ja Anneli kirjojen takia. Mies ei tykännyt Onnelista, ja kun tuli poika vauvasta tulikin sitten Onni... en tajunnut sillä hetkellä että olikin muotinimi mutta hyvin on onnelliselle pikkumiehelle nimi sopinut!
Entä mitä mieltä nimestä Onniina? En ole vielä nähnyt/kuullut, eikä meille nyt varmaan Onniinaa tule kun on jo Onni joten saa vapaasti omia!
Kuin myös Poppy-Onneli. mistä ihmiset oikein repii näitä nimihirvityksiä???
Eli ei ainakaan väliviivalla ole. Nimet Poppy ja Onneli löytyvät.
Onniina on viidellä tytöllä nimenä.
Poppy on suomeksi unikko.
on lastenkirja 80-luvulta. Leikittiin sitä aina ystävän kanssa metsässä kersoina... Poppy sen sijaan on selvästi otettu alastoman kokin Jamie Oliverin esikoiselta... :-(
Onneli ja Anneli -kirjoja. Eivät todellakaan ole 80-luvulta!
oli joka kohdassa Poppy-Onneli väliviivalla. Johan on huoletonta lehden tekoa jos tuollaista asiaa ei varmisteta, vielä kun vähän erikoisempi nimi niin luulis joka ihmisen, vähä-älyisenkin kysyä että tuleeko väliviivalla.
mies ei kyllä ollut edes huvittunut, olen raskaana ja rupesin vihjailemaan saman tyylisiä :)
Ehkä hiukan liian persoonallinen minun makuuni, tiedän kyllä perheen.