Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon miehelläsi on kesällä ns. omaa lomaa, jolloin sinä olet töissä ja lapset hoidossa?

Vierailija
10.06.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotiäiti ja lasten kanssa kotona

Vierailija
2/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannukselta alkaa loma miehellä 4vk ja mulla viikko. Sit mä olen 2vk töissä ja isi lasten kanssa kotona. Vika miehen lomaviikko mulla alkaa taas loma.

Miksi lapset menisi hoitoon jos isä on kotona? Varsinkin kesäaikaan kun hoitokin on pelkkää päivystysaikaa. Päiväkodissa on nimenomaan sanottu että jos toinen vanhemmista on lomalla niin lapsilla ei ole asiaa päiväkotiin silloin, ja olen ehdottoman samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran äidillä/isällä on lomaa? Omituinen ajatuskin.

Vierailija
4/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lasten kanssa 4 vkoa, samoin mies. Ei tarvi lasten olla 2 kk hoidossa ja itsekin säästetään rahaa. Me ollaan vietetty 8 kesää ennen lapsia, vietetään sitten lisää kun lapset eivät tarvi meitä aamusta iltaan. Ja onhan se kiva lapsillekin kun saa toisen vanhimmista kokonaan koko päiväksi. Itsestäni puhumattakaan.

Vierailija
5/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoitovapaalla ja lapset 11 viikkoa lomalla kanssani (siis isommat, koululaiset, pienin tietysti koko ajan).

Tosin miehellä on yksi remuviikonloppu kaverien kanssa keskellä kesälomaa. Niin minullakin on, omien kavereitteni kanssa, seuraavana viikonloppuna ;)

Vierailija
6/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettaja ja lasten kanssa 17.8. asti, miehen loma alkaa IKÄVÄ KYLLÄ vasta silloin, mutta hän on sitten eskarilaisten kanssa kotona (paitsi eskariajan 9-13)joten ukko saa olla 2 viikkoa 4h päivässä yksin, ennenkuin jään äitiyslomalle pois töistä kokonaan. Sitten onkin taas pian vauva talossa jota hän jää hoitamaan vuoden kuluttua.

Vierailija
7/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset olisi hoidossa jos mies on kotona...?

Vierailija
8/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lomalla. Olisi kriisin paikka.

Eli ei yhtään.

Vierailija
9/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kaksi päivää aion viettää potematta huonoa omatuntoa. Mitähän sitä tekis? Kaupungille varmaan kävelemään ja kuluttamaan aikaa. Ja syömään hyvää lounasta, hyvän viinin siivittämänä.

No, todellisuus on varmaan se, että sitä siivoo hullun lailla, jotta voi sitten viettää lasten kanssa lomaa stressaamatta kämpän kunnosta. :-D

Vierailija
10/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä,mies mun omaishoitaja ja lapset ovat kotona.Jos haluaa olla itekseen niin senkus ilmoittaa ja me mennään evakkoon.Sama pätee myös toisin päin :)

Vierailija
11/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole myöskään tapana pitää lapsia lomalla hoidossa, joten ei yhtään tuollaista päivää kummallakaan.

Lomaa on kuitenkin perusmuodossa niin vähän (viisi viikkoa vuodessa), että kyllä me se aika halutaan olla ihan lasten kanssa.

Vierailija
12/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja, ja suuren osan kesästä mies on töissä ja minä lasten kanssa kotona. Hoitoon ne menevät vasta sitten, kun molemmat aikuiset ovat taas töissä - tietysti!

Vierailija
13/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen sijaan on ruhtinaalliset yksi päivä. Poikakin on jo koululainen ja hoidossa tuon päivän tädillään. Mä vietän tuon yhden päivän sairaalassa maaten.

Vierailija
14/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lomani lasten kanssa (haluan tietenkin olla)... miehiltä niitä omituisia ajatuksia tuntuu löytyvän, ja pitävät niitä itsestään selvänä.

Vierailija
15/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on opettajan loma ja lapset koko sen ajan kotona.

Vierailija
16/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka mies tulee luultavasti viettämään appiukkonsa rakennustyömaalla.

Vierailija
17/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme koko perhe 3vk lomalla, lapsi ei ole missään hoidossa kun työskentelen kotona. Mies saa "lomaa" jos menee kalaan tms. ja minä saan lomaa kun lahden kaupungille tai ystävälle kylään.

Vierailija
18/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työttömänä, lapsi päiväkodissa.

Tosin jos totta puhutaan, mies ei mitään lomaa vietä vaan tekee täyttä päivää omalla remonttityömaalla klo 8 ->. Lapsi ei jaksa mukana roikkua, eikä ole turvallistakaan.

Oikeita lomapäiviä ei ole viettänyt vielä lainkaan, paitsi yhden mökkireissun teki lapsen kanssa.

Vierailija
19/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin olen töissä juu, mies lomalla kaksi viikkoa ilman minua (minä 3 viikkoa ilman miestä). Lapset sitten taas kotona, kuopuskaan ei ole hoidossa.

Ei itse asiassa ole käynyt meillä kummallakaan mielessä pitää lapsia hoidossa, kun olemme itse lomalla.

Vierailija
20/21 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa. Eipä tulisi mieleenkään olla lomalla niin että lapset olisivat hoidossa. Sitä paitsi mielestäni jo se on lomaa ettei lapsia tarvitse viedä hoitoon.

Tuttavani mies halusi viime kesänä pitää viikon kesäloman niin, että vaimo oli töissä ja vei lepsen mennessään hoitoon ja haki tullessaan. No, eipä ole häävi liitto heillä muutenkaan liekö se vaikuttaa asiaan...