Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että miehellä häpykarvoja melkein terskaan asti?

Vierailija
12.06.2015 |

Uudella miesystävällä koko peniksen varsi on karvojen peitossa. Ei siis siten, että karvat olisivat niin pitkiä, että ne peittäisivät  varren, vaan itse varresta kasvaa karvaa melkein terskaan asti. Onko tälläinen normaalia? Itse en ole koskaan törmännyt. En tunne eroa yhdynnässä kun käytämme kortsua, mutta jotenkin vähän turn off :-(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturoi se :D

Vierailija
2/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun miehellä on peniksen varressa varmaan vielä 5 cm pituudessa karvoja! Tai oli kunnes hellävaraisesti ohjasin hänet sheivaamisen maailmaan ;) Hänellä muutenkin kasvaa karvoja paljon ja oudoissa paikoissa (hajakarvoja selässä, varpaissa, korvassa...) :D

En ollut koskaan törmännyt vastaavaan ennen hänen tapaamistaan ja tuli kuitenkin sinkkuvuosina jokunen heppi nähtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kannattaa nyppiä pinseteillä. Ei oo mitenkään normaalia, ja pinseteillä nyppimällä pysyvät kauan pois.

Vierailija
4/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko "normaalilla" naisten normaalia (onko useimmilla tuttavapiirin miehillä samanlaiset kikkelit) vai lääketieteellistä normaalia (onko kyseessä sairaus vai ominaisuus)? Ensin mainittuun vastaus voi olla ei, jälkimmäiseen kyllä on.

Vierailija
5/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais tommonen mies. Mut oonkin turri ;)

Vierailija
6/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:57"]

Ei siis siten, että karvat olisivat niin pitkiä, että ne peittäisivät  varren,

[/quote]

:DDD Sellanen pitkä karvahame olisikin kiva kullin ympärillä.

Vierailija
7/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on hajakarvoja johonkin puoleen väliin asti kullia, ei ihan terskaan. Ajelee ne yleensä pois. Myös nänneissä kasvaa hänellä karvaa, selässä ei ole yhtään ja rintakehässäkin vain pienehkö tupsu.

Vierailija
8/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä punainen terska näkyy karvojen välissä

Vierailija
9/18 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Mullakin näyttää esinahka taakse vedettynä siltä kuin olisi tammenterho linnunpesässä.

Vierailija
10/18 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin kulttuuripiireissä on karvoja enempi, et kertonut mistäpäin mies on kotoisin

Vierailija
12/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, ikävä niitä on parturoida, ei ole helppoa.

Vierailija
13/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin kaavaa puolisääreen kullia pitkää ja aika tuuheaa karvaa. Samoin muutenkin nivusen alueelle, vaikka jo setämiehiä. Olin tyhmä kun ekan kerran vedin sileäksi reilu 40v. Sitä ennen oli lyhyempää, eikä karvan pituus muuttunut. Mutta siitä lähtien ollut yksi riesa ja karvat pisimmillään yli 5cm pitkää ja kullin yläpuolelta jo vielä pidempää. Esari on vain puolittain isona löysän kullin päällä, mutta jatkuvasti esarin välissä hiertämässä. Just eilen ihmettelin, kun ollut pitkä aika edellisestä lyhentämisestä. Ei ole vaimoa häirinnyt suuseksissä, kun ei mahdu  suuhun edes puoliväliin asti. Muualla ei ole karvoitusta kun tavallinen  suomalainen hiekanvärisillä hiuksilla.

Vierailija
14/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joissakin kulttuuripiireissä on karvoja enempi, et kertonut mistäpäin mies on kotoisin

asiantuntija paikalla, satojen kullien mies.

Vierailija
15/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Mullakin näyttää esinahka taakse vedettynä siltä kuin olisi tammenterho linnunpesässä.

Minä katsoin kerran eukon pillua oikein taskulampun ja lukulasien kanssa. Taka- ja viivapilluinen. Se pyysi katsomaan että onko siinä ulomman häppäri heti sisäpuolella jotain. Posliini. No minä siinä aikani tutkin ja kysyin monesta kohtaa että kun en näe, niin kerrotko tarkan kohdan niin tutkitaan tarkemmin. Kokeilin varovasti koko toisen häppärin ihan laidasta laitaan. Tein siinä tutkiessa havainnon: On se loppujen lopuksi aika tylsän näköinen aukko. Mutta joku maaginen asia tai vaiston/luonnon sanelema vietti siinä vaan jaksaa kiinnostaa. Luulen että se sama vietti on ollut koko ihmiskunnan ajan, vaikka ei just sillä hetkellä oliskaan ollut pelkkä suvun jatko tai lisääntyminen mielessä. Nautinto.

Niin että elä ole huolissasi siitä tammenterhosta siellä oravanpesässä.

Vierailija
16/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa toi kuulostaa aika seksikkään miehekkäältä. Mut en diggaaggaan mistään somejonneista. N32

Vierailija
17/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturoi se :D

Sitten se repii pimpulaasi ikävästi.

Vierailija
18/18 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin karvainen kulli on ihana. Kuin alkuvoimainen apinamies sen omistaja. Vau!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme