Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin ikäero jonka tiedät jos perheessä vain 2 lasta?

Vierailija
10.06.2009 |

Jos perheessä on kaksi lasta, niin mikä on isoin ikäero jonka tiedät? Yleensähän jos "hankitaan" kaksi lasta niin lapset tulevat suht nopeasti toistensa perään. Harvoin ikäero on iso kuitenkaan tai sitten eka lapsi jää ainokaiseksi.

Itse tiedän perheen jossa ikäeroa on 9 vuotta esikoisen ja kuopuksen välillä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sisko 16 vuotta. Mieheni on siis tyylipuhdas vahinko:-)

Vierailija
22/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäeroa 14v. ja sama äiti on molemmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole sitä edes pitänyt mitenkään "kamalan" suurena vaikka onhan se toki normista poikkeavaa.

Vierailija
24/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi. Olen äidin ja isän täydellinen vahinko kun olivat molemmat jo yli 40-vuotiaita.

Äitini ei koskaan halunnut lisää lapsia, mutta sitten ehkäisystä huolimatta minä ilmestyin.

Veljeni on minulle kuin toinen isä.

Vierailija
25/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli isosiskoksi viikkoa ennen ylioppilasjuhliaan eli 19-vuotiaana (sitten niitä veljiä tulikin kaksi kappaletta kertaheitolla).

Ihan täyttä varmuutta minulla ei asiasta ole, mutta olen ymmärtänyt, että hänen vanhempansa aina toivoivat isompaa perhettä, mutta ei vaan tärpännyt aikaisemmin. (Ja minä ja ystäväni olemme syntyneet 70-luvulla jolloin lapsettomuushoidotkaan ei varmaankaan ollut nykyisellä tasolla)

Vierailija
26/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapseni ja murkkupoika kiittä minua joka päivä kun sai vielä siskon ( :

Vierailija
27/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäerot kaveriin on 26 ja 24 vuotta. Tää kaveri on todellinen iltatähti vanhoille vanhemmille. Tuskin enää ajattelivat lähellä viittäkymmentä tärppäävän edes.

Vierailija
28/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapseni ja murkkupoika kiittä minua joka päivä kun sai vielä siskon ( :

Ja nyt kun olemme 41 v ja 55 v, molemmat todellakin kiittävät, että meitä on kaksi. Kummasti tuo ikäero kadonnut. Veljellä on muuten kolme lasta saman naisen kanssa ja ikäeroa vanhimmalla ja nuorimmalla 18 v, keskimmäisellä ja nuorimmalla 15v. Taitaa olla sukuvika meillä tuo iltatähti sydeemi.DDD

Vierailija
29/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 v - ja tiettävästi äiti ja isä samat (hmmmm, minusta mieheni ei näytä sitten lainkaan isältään vaan ainostaan äidiltään, ja sisar (nuorempi) ihan isän ja äidin risteytys...

Vierailija
30/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen oli täys vahinko, äiti silloin jotain 45v.

Ja eikös niilä misseillä, Laineen sisaruksilla, ollut lähes 20 v ikäeroa, se Susanna ja oliko se Tiia tms?

Vierailija
31/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on veljensä kanssa 18 v. ikäeroa, samat vanhemmat, eikä muita sisaruksia siinä välissä. No, eipä tuo anoppi olis koskaan kahdesta lapsesta yhtäaikaa selvinnytkään, et silleen.

Vierailija
32/33 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli on 14v ja pikkusisko 2v.

Vierailija
33/33 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti suunnittelee itse asiassa juuri tästä aiheesta juttua. Juttuun tulee sekä hyvin pienen että hyvin ison ikäeron sisarukset (joilla samat vanhemmat, tällä kertaa ei uusperheitä). Jos haluat tulla mukaan haastatteluun ja sinulla on mahd. suuri ikäero kahden lapsen välillä ja kuopus mielellään vielä vauva tai pieni taapero, kertoisitko perheestäsi lyhyesti asuinpaikkakunnan mainiten osoitteeseen khemanus (at) welho.com. Haastattelu tehdään heinäkuun loppuun mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi