Millä rv ostit vauvalle ensimmäisen tavaran tms.?
EN ole vielä uskaltanut, ja viikolla 21 mennään.
Kommentit (11)
ihan alkuviikkoina.nyt olen rv 34 ja en ole mitään ostanut tulevalle vauvalle
Ja niin olen jokaisessa kolmessa raskaudessa tehnyt.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä panttaamista, että ostetaan tavarat vasta rv 39+6. JOs lapsi on menehtyäkseen, se voi tapahtua raskausaikana, synnytyksessä tai joskus syntymän jälkeen, useimmiten kai syntymän jälkeen siinä noin 80v.
Mä ainakin haluan ILOITA lapsesta heti alusta alkaen. En perusta elämääni erilaisille fobioille.
tavarat ja vaatteet. Tavarasta pääsee kyllä eroon jos vauva ei synnykään hengissä.
ostin tarvikkeita noin vuoden ennenkuin rupesin edes odottamaan, seuraaville ostin jotain pientä uutta ja omaa noin viikolla 10, viimeiselle ostin jo viikolla 5, kun oltiin ulkomaan matkalla ja löytyi TODELLA IHANIA JUTTUJA.
en muista viikkoa kun ei tuntunut tärkeältä, mutta äitiyslomalla olin jo... ostettiin turvakaukalo
vaatteet kaikki tuli joko ilmaiseksi käytettynä sukulaisilta tai lahjana anopilta (alkoi ostelemaan heti kun kerroimme raskaudesta) tai äitiyspakkaauksesta
vaunut ostettiin kun vauva oli reilun kuukauden ikänen. mikäs kiire näillä nyt on...
11 lisää vielä että kestovaippojakin ostettiin tietysti valmiiks äitiyslomalla. eli viikkoja oli kai jotai 37-38
ku testi näytti plussaa.nyt tälle toiselle en oo vielä ostanu mitään ku ei oo rahaa ja nyt rv 11
kun olin käynyt 4d ultrassa ja sukupuolikin selvinnyt. ostin muutaman vaatteen silloin. NYt odotan toista lastani rv 17 enkä varmasti osta mitään ainakaan ennen rakenneultraa, ja jos tämäkin lapsi on tyttö saa käyttää samoja vaatteita ym kuin esikoinen eikä arvitse ostaa uusia. Eri asia sitten jos onkin poika..