Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv ostit vauvalle ensimmäisen tavaran tms.?

Vierailija
10.06.2009 |

EN ole vielä uskaltanut, ja viikolla 21 mennään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin käynyt 4d ultrassa ja sukupuolikin selvinnyt. ostin muutaman vaatteen silloin. NYt odotan toista lastani rv 17 enkä varmasti osta mitään ainakaan ennen rakenneultraa, ja jos tämäkin lapsi on tyttö saa käyttää samoja vaatteita ym kuin esikoinen eikä arvitse ostaa uusia. Eri asia sitten jos onkin poika..

Vierailija
2/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuviikkoina.nyt olen rv 34 ja en ole mitään ostanut tulevalle vauvalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tuloa.

Vierailija
4/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin olen jokaisessa kolmessa raskaudessa tehnyt.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä panttaamista, että ostetaan tavarat vasta rv 39+6. JOs lapsi on menehtyäkseen, se voi tapahtua raskausaikana, synnytyksessä tai joskus syntymän jälkeen, useimmiten kai syntymän jälkeen siinä noin 80v.

Mä ainakin haluan ILOITA lapsesta heti alusta alkaen. En perusta elämääni erilaisille fobioille.

Vierailija
5/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n rv. 8-9

Vierailija
6/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat ja vaatteet. Tavarasta pääsee kyllä eroon jos vauva ei synnykään hengissä.

Vierailija
7/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin tarvikkeita noin vuoden ennenkuin rupesin edes odottamaan, seuraaville ostin jotain pientä uutta ja omaa noin viikolla 10, viimeiselle ostin jo viikolla 5, kun oltiin ulkomaan matkalla ja löytyi TODELLA IHANIA JUTTUJA.

Vierailija
8/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista viikkoa kun ei tuntunut tärkeältä, mutta äitiyslomalla olin jo... ostettiin turvakaukalo

vaatteet kaikki tuli joko ilmaiseksi käytettynä sukulaisilta tai lahjana anopilta (alkoi ostelemaan heti kun kerroimme raskaudesta) tai äitiyspakkaauksesta

vaunut ostettiin kun vauva oli reilun kuukauden ikänen. mikäs kiire näillä nyt on...

Vierailija
9/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 lisää vielä että kestovaippojakin ostettiin tietysti valmiiks äitiyslomalla. eli viikkoja oli kai jotai 37-38

Vierailija
10/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku testi näytti plussaa.nyt tälle toiselle en oo vielä ostanu mitään ku ei oo rahaa ja nyt rv 11

Vierailija
11/11 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta rakenneultran jälkeen joskus vko 23 tms uskaltauduin.