Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaapa hyvää meikkivoidetta!

Vierailija
10.06.2009 |

Etsinnässä olisi sellainen hiukan moussemainen, kevyt ja peittävä voide. Joku tällä palstalla joskus kehui kovasti jotain Sisleyn voidetta. En vain tarkkaa nimeä muista. Aamulla sipaisin näytepussista kasvoihini Max Factorin colour adaptia. Sekin tuntui hyvältä, mutta luin jostain, että siinä on paljon silikonia. Aiheuttanee näppyjä..? Vinkkejä kehiin! :-)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisleyn voiteen nimeä?

Vierailija
2/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäkestoinen ja pitää kiillon pois. Mulla toimii kyllä tosi hyvin. Toinen hyvä meikkivoide on Diorin uusi Nude.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdoton suosikki on Biothermin Long Wear.

Vierailija
4/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotyyppi ja ikä..

t.Maskeeraaja/kosmetologi

Vierailija
5/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pintakuivalle iholle ei KOSKAAN moussemaista!

Näyttää kaamealta!

Ja mitä ihmettä tarkoitat kevyellä ja peittävällä?

Siis kumpi?

maskeeraaja/kosmetologi

Vierailija
6/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää..mulla ollu moussemaista ja näyttää aika järkyltä, mulla siis kuiva iho.

Vierailija
7/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtakaa kuivaihoiset ja pintakuivaihoiset ne moussemeikkivoiteet! Aina nestemäinen eikä meikkipuuteria!

Kosm/mask

Vierailija
8/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rasvoittuva sekaiho, ja Joe Blasco on ollut kyllä sekä kevyttä että peittävää. Ja hemmetin riittoisaa! Vuodessa ei ollut kulunut loppuun, joten vuoden jälkeen heitinkin jämät pois ja ostin uuden (pelkäsin ettei ole enää kovin hygieeninen kun on ollut niin pitkään avattuna).

Myös Cliniquen meikkivoiteesta (tarkemmin en merkkiä muista) olen pitänyt. Kevyt, ei tule "naamiomaista" oloa. Kuitenkin peittää jopa sekaiholla.

Vierailija
9/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on nimeltään Phyto-teint eclat, ja on todella pitkäkestoinen meikkivoide. Ei kiillä päivän mittaan ja pysyy hyvin. Itselläni pintakuiva sekaiho joka kiiltää tosi helposti. Esim. tuo Joe Blasco on mulla ihan hirveä!! Kannattaa aina ensin pyytää näyte ja kokeilla ,ettei tule hukkaostosta. Se mikä sopii jollekin toiselle ei välttämättä sovi toiselle, vaikka olisikin samanlainen ihotyyppi. Hyvän meikkivoiteen löytäminen on todellista salatiedettä :/.

Vierailija
10/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se peittää todella hyvin, mutta silti on tosi kevyt iholla! Ja siinä nimenomaan se nestemäinen versio, ei meikkipuuteri.

Vierailija
11/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni on hyväkuntoinen ja sileä. Ei ryppyjä. Ihon väri epätasainen, hiukan maksaläiskiä. Tietty ohut ei voi olla peittävä päinvastoin, mutta mahdollisimman kevyt hyvillä peittoominaisuuksilla. Mielellään mattapintainen, ettei tarvisi puuteriakaan välttämättä. Näin kesäaikana en meikkaa kovin tuhdisti.

Vierailija
12/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raaski/pysty ostamaan kovin kallista tuotetta.

Vierailija
13/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlainin meikkivoiteen, sen ohuemman kahdesta vaihtoehdoista. Se jättää sellaisen samettimaisen pinnan.

Vierailija
14/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole moussea, mutta hyvä kuitenkin, riittoisa ja ei sisällä ihoa tukkivia ainesosia, maksaa noin 20 e.

Vierailija
15/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan toimi minulla. Shiseidon Dual Balancing on ollut tähän asti paras (ei vaahtomainen vaan lähinnä neste) mutta etsintä jatkuu.