Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta pistettä imettäminen tuo Painonvartijoissa

Vierailija
07.05.2009 |

siis lisää siihen päivittäin suositeltuun pistemäärään. Itselläni pisteitä ilman imetyksen "lisäpisteitä" olisi 18. En muista, miten se imetys vaikutti pisteytykseen.

Voisko joku vinkata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullu että imetys antaa 10 lisäpistettä

Vierailija
2/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut tulla vasta kun lapsi oli vuoden vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa laihduttaa imettäessä (siis Painonvartijoiden ryhmässä), mutta imettäjä saa ns. lisäpisteitä. Ainahan voin heittää vaikkapa 2-4 pistettä ihan filispohjalta, mutta haluaisin tämän tehdä suht' oikein. Ryhmään ei ole nyt mahdollisuutta mennä, koska ne on niin kaukana ja raha tiukalla.

Vierailija
4/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteitä lisätään 5 jos lapsi saa jo kiinteitä imetyksen lisäksi. Jos on täysimetyksella niin pisteitä lisätään 10.

Vierailija
5/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsin 10p ja sitten kun alkoi kiinteitä menemään kunnolla ja imetys väheni niin söin muistaakseni n 6p lisää. en ole aivan varma mutta koita tuolla. Mun mielestä piste sinne tai tänne ei hetkauta. Mulla riitti maito ihan hyvin.

Vierailija
6/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saisi aloittaa... ylipainoa on aivan hirveästi ja näin loppuraskaudessa sitä ei jaksa välittää mitä suuhunsa mättää. Ei tosin tule mässättyä, mutta turvotuksen takia paino on noussut yli kilon viikossa parin viikon ajan. No, ne tietysti lähtevät samantien kun lapsi on ulkona.

Oikein sormet syyhyää noiden PV-keittokirjojen pariin :-)

ei ap

Vierailija
7/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saisi aloittaa... ylipainoa on aivan hirveästi ja näin loppuraskaudessa sitä ei jaksa välittää mitä suuhunsa mättää. Ei tosin tule mässättyä, mutta turvotuksen takia paino on noussut yli kilon viikossa parin viikon ajan. No, ne tietysti lähtevät samantien kun lapsi on ulkona.

ei ap

Vierailija
8/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihe jäi päälle... mä oon niin onnessani tästä imetyksen onnistumisesta 1.kerran, et en saa itseäni kuriin ollenkaan... tää on mun 3.lapsi, ja nyt vähä reilu 3 kk.

aiempien lasten jälkeen oon kuuliaisesti laihduttanut, mut nyt ei saa irti ittestään.

ei ap

Vierailija
9/9 |
07.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sanoin, että tässä loppuraskaudessa ei jaksa välittää mitä suuhunsa mättää. En pysty liikkumaan, siksi en myöskään kokkaa. En voi käydä kaupassa ostamassa sopivia tarvikkeita. ELI odotan että vauva syntyy, jotta saan liikuntakykyni takaisin ja voin aloittaa normaalielämän.

se ei ap (7)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme