Mistä niitä varattuja miehiä oikein löytää?
Haluaisin seksisuhteen varatun miehen kanssa, mutta en oo semmoseen vielä törmänny. Mistä niitä oikein löytää? Ja ikää sais olla semmoset 30+ (oon ite 27). Haluan vain seksiä, mutta sinkkumiehistä ei tahdo olla sellaiseen suhteeseen, viimeistään parin kuukauden päästä ne alkaa roikkumaan liikaa helmassa ja vaatimaan tilityksiä mun menoista.
Kommentit (40)
suomi24.fi sivuilla tekemässä profiili
taikka sit ihan seksitreffit.fi?
vaikka kaksi ottajaa olis olluki viimesen kahen viikon aikana. Toinen on naapuri ja toinen työkaveri. Tuttujen kanssa en halua.
Suomi24:sta löytyy kaksi treffi-ilmotusta joten sitäkin kautta on yritetty.
-ap
Joo, takuulla tärppää ap:tä ihan lähiaikoina! Taidan itsekin lähteä sinne nyt selaamaan ilmoituksia,
t. varattu M!
Haluaisin seksisuhteen varatun miehen kanssa, mutta en oo semmoseen vielä törmänny. Mistä niitä oikein löytää? Ja ikää sais olla semmoset 30+ (oon ite 27). Haluan vain seksiä, mutta sinkkumiehistä ei tahdo olla sellaiseen suhteeseen, viimeistään parin kuukauden päästä ne alkaa roikkumaan liikaa helmassa ja vaatimaan tilityksiä mun menoista.
Tamperelaiselle naiselle
Savuttomalle ja liki raittiille ... voipi järjestyä kivaa
Ota yhteyttä itte_jussi@yahoo.com
Moro
moiks
tässä olisi siisti hoikka 180 cm, 74kg, ukm lahdesta ko. seksi suhteeseen ei muuta.
t.jari
Chattipalstoilta niitä namuja löytyy. Oma vakisalapanoni on minua 20 vuotta nuorempi varattu.
no täs olis yks joka ei saa tarpeeksi seksiä
oletkos kokeillut livechat palvelua?
ainakin sieltä itse olen vastaavaa seuraa löytänyt.
nim. 41 ikää kertynyt
Työpaikan juhlat ym. tapahtumat, niin johan on halukas ukkomies tanssittamassa ja muutakin haluamassa. Siitä vaan sitten suostut kerran niin saat seksiä silloin kuin haluat.
MORO POHJANMAALTA LÖYTYY 38V MIES T:KULKURI
Varattuja miehiä kulkee melkein missä vaan, katsoo vaan onko sormusta. Mutta mistä löytää varattuja naisia, jotka ei heti ensimmäisestä vilkaisusta soita poliisia? Rouvalla on päivakahviseuransa, itsellekkin maistuisi joskus kun töiltä ehtii. Tai kaipaisiko joku kolmatta pyörää...? nimim. +30 pk-seudulta
Hesasta löytyy 36v 188/89 kivannäköinen isukki etsimässä varattua maista. Mailaa osoitteeseen okei.okei@suomi24.fi
Isukki sinulle turvallisesti....
kovaa9 (at) hotmail (dot) com
Vantaalla.