treenaan
Aloitin viime syksynä säännöllisen juoksuharjoittelun 3-4 kertaa viikossa ja sen lisäksi käyn kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. En ole aikaisemmin harrastanut liikuntaa näin säännöllisesti, mutta 32 vuotiaan naisen kroppa on kestänyt hyvin tällaisen treenimäärän.
Olen ajatellut syksyllä osallistua johonkin vähän pidempään hölkkätapahtumaan ja kukapa tietää, jos joskus vaikka maratoonille.
Avomieheni on villityksestäni innoissaan. Painoni on pudonnut viisi kiloa ja vaikka en ylipainoinen ole koskaan ollutkaan niin mies on innoissaan kiinteytymisestäni. Samoin hän sanoo, että seksi on nykyisin aktiivisempaa. Kieltämättä kunnon kohoamisen myötä omat halunikin ovat jopa lisääntyneet ja jaksan pitempään lihaksiakin vaativissa asennoissa.
Onko muilla naisilla vastaanlaisia kokemuksia?
Kommentit (4)
Juoksutapahtumissa tollaset 25-40v naiset on parhaita pakkauksia. Eivät oo vetäneet rasvaprosentteja loppuun ja juokseminen ei oo jäykistänyt heidän norjia vartaloitaan ja sitten ne pyllyt nykyajan urheilutekstiileissä paidoissa ja trikoissa. Wow!
Nää naiset on myös hokanneet käydä kuntosalilla lihastreeneissä niin, että lihakset on myös kauniit.
Onnea vaan sinulle harrastuksesi parissa. Äläkä kuitenkaan ota liian kireitä tavoitteita.
juuri nuoret naiset ovat tehneet juoksusta jälleen trendikkään liikuntamuodon.
Eipä käy kiistäminen, kauniisti liikehtivät lenkkeilevät naiset, joiden hiukset ovat tuulen tuivertamat, ovat kaunis katsella. En yhtään ihmettele, että miehillä ei ole mitään moista kirmailua vastaan. Hyväkuntoinen nainen on taatusti sohvamurkulasisartaan attraktiivisempi.
hahhahhahhahhahhahhah! mutta eiks murkula oo joku mölkky tai kranaatti ainakin intissä. Sopii kyllä tähänkin yhteyteen.
vaikka olenkin mies. Ensiksi onnittelut uuden paremman elämän johdosta. Itse olen liikkunut myös pitkän tauon jälkeen aktiivisesti viim. 3 vuotta ja elämän laatu on parantunut kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kaikenlainen jaksaminen on parempaa ja seksistäkin nauttii enemmän. Vielä kun pääsisi tuosta viinan kanssa läträämisestä joka tuhoaa suuren osan treenin vaikutuksista.. :(
Hienoa jos sinulla puoliso osaa arvosta tuota. Kaikilla ei ole niin.
M40