Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihokarvojen poisto sokeroinnilla?

Vierailija
09.06.2009 |

Mulla on herkkä ja kuiva iho ja vahaa en voi sen vuoksi käyttää. Karvat lähtee mutta niin lähtee nahkakin. Onko muut herkkä/kuivaihoiset käyneet sokeroinnissa ja kuinka on mennyt? Ja muiltakin, onko se miten kivuliasta?

Bikinirajoista sitten... Siistiä en pysty muulla kuin aineella, koskapa muuten tulee hirveät näppylät. Olisiko sokerointi hyvä bikinirajoille? Koskapa en ole koskaan kenelläkään siistityttänyt bikinirajoja, kysyn käytännön kysymyksenä, että onko silloin pikkarit jalassa vai pers paljaanako sitä siinä ollaan? =)

Olisi haaveissa päivää pidempi siisteys bikinirajoissa ja kintuissa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn brassissa ja siellä ainakin ollaan ihan koko paketti paljaana. :) Ei se ole kovin kummoista, mua ahdistaa gynellä enemmän... Jutellaan mukavia ja aika menee äkkiä.

Eikä satu yhtä paljon kuin vaha, sillä karvoja otetaan pieneltä alueelta kerrallaan. Paikat pysyy täysin siistinä vajaa kaksi viikkoa (mulla, varmaan yksilökohtaisia eroja) ja sen jälkeen tulee sänki, mutta sekään ei kutise niin paljon kuin jos ajais höylällä.

Brassin tekemiseen menee n. tunti (nykyisin kun karvaa on vähemmän enää puoli tuntia) ja maksaa n. viisikymppiä.

Vierailija
2/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan myös aineella bikinirajat mutta otan myös ihan tuolta jalkovälistä (vaikka ohjeessa se kielletäänkin intiimialueelta). Otetaanko tuossa brassissa myös intiimialueelta? Tuohon eteen saisi jäädä se kaistale mutta mietityttää kyllä, että mitä sitä viittii pyytää, jos brassiin menee...???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan intiimialueelta (ja myös siis persposkien välistä). Kyllä kosmetologi kysyy, että paljonko jätetään ja mä olen jättänyt juurikin tuollaisen kaistaleen eteen.

Brassin idea on, että kaikki pois ja se kuuluu hintaan. :) Erikseen on sitten bikinirajojen siistiminen. Suosittelen, että menet rohkeasti jos mieli kerran tekee. Kyllä ne karvat aina takaisin kasvaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän