Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä muita joilla on yli 4 poikaa tai tyttöä? Kaikki lapset siis.

Vierailija
09.06.2009 |

Meillä on 6 tyttöä ja tuon katraan piti riittää meille, mutta ehkäisy otti ja petti ja meille on tulossa kaksoset (jos kaikki menee hyvin, niin laskettuaika on kuukauden päästä).

Mulla on vahva tunne, että talossa akkavalta vahvistuu, mutta ärsyttää suunnattomasti, kun tuttavat ym. veetuilee koko ajan, että päätitte sitten viiden vuoden (kuopus on nyt 5v) päästä hankkia sitten sen POJANKIN. Höh ja pöh, ja oikeastaan kolmannen tytön jälkeen kommentti oli aina sama. Ai poikaako yritätte??!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmatta...

Vierailija
2/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kaksi poikaa ja (lähes) ainoa syy, miksi meille ei tule kolmatta lasta on se, etten halua päätyä selittelemään, että emme ole tekemässä tyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo kun toista aloin odottaa niin alkoi kysely toivommeko poikaa jne. Nyt olen raskaana (kaksoset meillekin tulossa 2kk päästä) ja minulla on jotenkin tyttöolo. Tuttavilta on taas saanut kuulla, että jokos mahtais poika tulla ym.

Vierailija
4/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viides lapsi tulossa, eikä sukupuolesta tietoa. ihmeen vähän olen prinsessapuheita joutunut kuuntelemaan - eivät ihmiset ainakaan ääneen ajatuksiaan tule minulle lausumaan. :)

Vierailija
5/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi poika ja 4d ultran mukaan toinen poika tulossa mitä ei ole salaisuutena pidetty niin jo nyt olen kuullut kahdelta että sen jälkeen sitten vielä se tyttö. Vastaillu olen et tuskin kolmatta, mut jos vielä tulee niin sukupuolella ei väliä.

Vierailija
6/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joo kun näitä ei oikein voi valita.

Vierailija
7/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuumas, että oishan tuo poika saanut olla, mutta onneksi on terve! Juu, antaa muiden höpötellä :) Jostain syystä ei ole suku kommentoinut lastemme sukupuolta sittemmin. Hämmästyttävää viisautta!

Vierailija
8/8 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun viidettä odotin, että toivottavasti se nyt on poika, saisitte tekin sen pojan vihdoin viimein..., mä olin jo tosi kypsä noihin kommentteihin, poika syntyi ja voi veljet ihmisten kommentteja..., no nyt teidän ei sitten tarvitse enää yrittää, kun vihdoinkin sen pojan saitte, on se nyt hienoa että saitte pojan vihdoinkin... Mitä vikaa meidän ihanissa tytöissä on??? Sanoinkin noin parille ihmiselle, menivät hetkeksi hiljaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän