Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö sijaisimettämiseen?

Vierailija
09.06.2009 |

Kuulin telkkarista sijaisimettämisestä, eli naiset imettävät muiden vauvoja ja antavat muiden imettää omaa vauvaansa. Itse en kyllä ikinä suostuisi siihen, että muut imettäisivät minun vauvaani, enkä kovin mielelläni imettäisi muiden vauvoja. Onko jollain jopa kokemusta tällaisesta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mulla hoidossa. Ei se sen kummenpaa ole kuin omankaan imettäminen. Ja kaveri siis piti tätä myös ihan hyvänä ratkaisuna.

Vierailija
2/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen tyttöä imetin, ku veljen vaimolla oli niin "kiire" ettei ehtiny ja toinen itki nälkäänsä. Siskot harrastaa kans, eli ku on suunnillee saman ikäisiä lapsia ja jotain on pakko saada rauhassa tehdä, esim. pikkusisko oli valmistelemassa häitä, ni isosisko hoiti vauvan ja imetti tarvittaessa. Ei ole mun mielestä ongelma, mutta en osaa kyllä tarjoutua imettämään kovin aktiivisesti enkä osaa tyrkyttää omaani toisen imetettäväks, mutta jos joku vaik pyytäs, että imettäisinkö sen vauvaa, ni tottakai, jos siis itellä olis lapsi, jota imetän.. tosin nyt vois taas imettää, ku maito jo noussu rv37..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuorimmainen sai muutama kuukausi sitten laitoksella kaverini maitoa, joka oli tullut vierailulle. Itsellä ei maito ollut vielä noussut, niin pyysin imettämään= )

Vierailija
4/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma keskuseni sai toienen äidin maitoa pullosta, ihan hyvin oisin voinut kuvitella jonkun imettävän häntä. itsekin voisin hyvin imettää toisien lasta -- vauvaa- samalla tavalla kun vcoin ruokkia ja hoitaa muidenkin vauvaja.

Vierailija
5/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuorimmainen sai muutama kuukausi sitten laitoksella kaverini maitoa, joka oli tullut vierailulle. Itsellä ei maito ollut vielä noussut, niin pyysin imettämään= )

täällä se joka sitä maitoa tarjosi.... ;)))

kyllä oli meillä hauskaa, kun sattui hoitaja siihen just ku vauva oli väärällä tissillä! hiukan silläkin meinas mennä pasmat sekaisin. vieläkin naurattaa!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin kuvitella imettäväni kaverin tai esim. siskon vauvaa tai toisinpäin.

Vierailija
7/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että joku imettäisi omaasi? Tietysti jos on jotain tautia, asia on eri, eli imettäjä saisi olla kyllä tuttu. Mutta muuten? Tunnetko sen jotenkin seksuaaliseksi, eli vauvasi "pettäisi" sinua imiessään jonkun toisen rintaa?

Vierailija
8/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ajatus mitenkään inhota.

Vierailija
9/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luultavasti pystyisin hyvin eikä inhota yhtään.

Vierailija
10/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni ja parhaan ystäväni, joka on myös serkkuni kanssa ja silloin muistan hyvin voimakkaana tulleen sen tunteen etenkin siskoni vauvan kohdalla, että tätä vauvaa voisin vaikka imettää ja muutenkin hoitaa kuin omaani! Ja jos esim. siskolleni sattuisi jotain, niin ihan itsestäänselvä asia on se, että muksut tulisivat meille, siis minun hoitooni!

Vierailija
11/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joutui äkillisesti sairaalaan vauvansa ollessa 3kk, imetin vauvaa toisen kaverini kanssa 2vrk kunnes äiti pystyi taas imettämään, omani oli jo vuoden. Olen myös keskimmäistä imettäessäni pumpannut ylimääräiset maidot naapurin äidille jolta ei tullut tarpeeksi maitoa täysimetykseen, tätä tein 8kk, mutta en siis imettänyt naapurini lasta vaan vein maitopussit aamuisin ja hän vastavuoroisesti nukutti molempien vauvat tuplilla kerran päivässä unille että ehdin viettää aikaa esikon kanssa, terkkuja sinne:)

Vierailija
12/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin sisareni vauvaa kerrankun hän oli asioilla. Asiasta oli etukäteen sovittu, koska siareni ihmetteli miksi tyttö huutaa aina imetyksen yhteydessä ja kääntää päätä pois. Maitoa häneltä tuli heikosti ja epäilimme ettei vauva saa imettyä maitoa. Kun minä imetin tyttö otti rinnan suuhunsa, imaisi ja katsoi sitten hämmästyeenä sekä jatkoi imemistä. Eli loppupäätelmä oli ettei siskoltani maitoa tullut. Lopetti asiasta stersaamisen ja siirtyi pullomaitoon

Vierailija
13/13 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esikoiseni oli vasta tullut kotiin ja mulla maito noussut, tissit olivat niin kovat ja turpeat ettei vauva saanut otetta ja vain huusi. Onneksi siskollani oli vähän vanhempi vauva ja hän ruokki minun lapseni ensi hätään. Kun sitten sain rintakumeja kaupasta, harjoittelin siskon vauvan kanssa niillä imettämistä ja hyvin sujui.

Olen myöhemminkin imettänyt samaa siskoni vauvaa, kun sisko oli nukkumassa eikä häntä maltettu herättää. Oli toki sovittu etukäteen että minä voin imettää vauvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi