Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristian Meurman mennyt hetki sitten naimisiin. ÖÖh, miksi

Vierailija
09.06.2009 |

kukaan haluaisi mennä naimisiin tiistaina? Siis kun kyseessä on pitkän kaavan mukaiset perinteiset häät?

-Aika vieras epäystävällistä järjestää häät keskellä viikkoa, eikä edes suurimman osan loma-aikaan. Ja muutenkin: kuka haluaa juhlia mitään isompia juhlia arkiviikon alussa? Minulla ainakin olisi suunnattomia vaikeuksia edes päästä paikalle, jos kutsu tulisi tiistai-iltapäivähäihin. Ja nukkumaankin pitäisi sitten lähteä ajoissa hääjuhlasta...Outo valinta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vedä räkäkännejä häissä! Luultavasti pitivät niitä keskellä viikkoa kun eivät halunneet ap:n kaltaisia dokuja paikalle. Vink vink

Vierailija
2/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunneetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole edes vieraslistalla....

Sun täytyy varmaan soittaa sille Kristianille ja kysyä, mehän emme voi tietää miksi he ovat tuon päivän valinneet.

Vierailija
4/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sanotaan, että morsian on Kristiania (29 v.) kuusi vuotta nuorempi ja että kihloihin pari on mennyt jo neljä vuotta sitten ja seurustellut useamman vuoden. Eli nainen on siis ollut 19-vuotias, kun ovat menneet kihloihin ja ovat alkaneet seurustella naisen ollessa alaikäinen. Näinkö se menee?

Vierailija
5/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä et ymmärrä

Vierailija
6/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku aloittaa seurustelun ala-ikäisenä.

Itse menin naimisiin 21-vuotiaana. Sellaistakin tapahtuu.

Siinä sanotaan, että morsian on Kristiania (29 v.) kuusi vuotta nuorempi ja että kihloihin pari on mennyt jo neljä vuotta sitten ja seurustellut useamman vuoden. Eli nainen on siis ollut 19-vuotias, kun ovat menneet kihloihin ja ovat alkaneet seurustella naisen ollessa alaikäinen. Näinkö se menee?

Vierailija
7/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedän montakin paria jotka ovat alkaneet seurustelemaan jo 14 v ja myöhemmin ovat menneet naimisiin...

Vierailija
8/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen aloittanut seurustelun 15 vuotiaana, itseäni useamman vuoden vanhemman "pojan" kanssa.

Nyt tulee 13v yhteisoloa täyteen

Vierailija
9/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaneet seurustella. En mä sitä mitenkään laittomana pitänyt. =) Ihmettelin vaan, miksei siinä on morsiamen ikää samalla tavalla kuin Kristianin vaan oli ilmaistu tuolla tavalla "kuusi vuotta nuorempi".

5

Vierailija
10/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelivat aamulla Novassa Meurmannia ja silloin puhui myös häistään, että ensiksikin tämä päivä sattuu olemaan parille merkityksellinen ja toisekseen halusivatkin paikalle juuri ne, jotka oikeasti haluavatkin osallistua juuri heidän häihinsä eli tietoisina tuosta "en pääse kun on tiistai"-shitistä halusivat karsia jyvät akanoista. Ja kolmanneksi saivat haluamansa kirkon ja juhlapaikan päivämäärän erikoisuuden takia kevyesti.

Onnea parille! :)

Vierailija
11/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen osapuoli on yli parikymppinen.

Jumalauta jos tollanen täysi-ikäinen liuhuletti olisi tullut mun tytärtäni kosiskelemaan niin olisi lentäny pihalle sen saman tien.

Vierailija
12/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa tunnettu 10 vuotiaista asti. 15vuotiaina alettiin seurusteleen ja nyt on menossa 18:sta vuosi. Mä en näe tuossa mitään merkillistä?

Vierailija
13/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelussa ei ole suojaikärajaa, vaikka seksissä onkin. Sekin on 16 vuotta, joten eiköhän tuossa ole yli sen oltu. Eikä kaikki nuoret harrasta oikeasti heti seurustelun alussa seksiä.

Jos toinen osapuoli on yli parikymppinen. Jumalauta jos tollanen täysi-ikäinen liuhuletti olisi tullut mun tytärtäni kosiskelemaan niin olisi lentäny pihalle sen saman tien.

Vierailija
14/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juuri tämä päivämäärä on heille tärkeä (en nyt muista että olivatko tavanneet silloin eka kerran) ja pirskeet pitävät vasta tulevana perjantaina.

Vierailija
15/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun se miespuolisko on yli 20.

Sekin on 16 vuotta, joten eiköhän tuossa ole yli sen oltu. Eikä kaikki nuoret harrasta oikeasti heti seurustelun alussa seksiä.

Vierailija
16/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari valitsi tiistain, mutta Hesa on iso kaupunki ja suosituimmat kirkot varataan varmaan jo 4-5v aikaisemmin. Joten veikkaan että tähän kirkkoon perjantait ja lauantait on varattu varmaan vuoteen 2012!

Samoiten joku Porvoon tuomiokirkko, tuskin onnistuu häiden varaus vuotta tai kahta aiemmin. Eri asia sitten jossain tuppukylässä missä voi varata vihkikirkon vaikka samana keväänä.

Vierailija
17/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavan kanssa. Ei tule helppo elämä olemaan.

Vierailija
18/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kesän kirkkojen varaukset alkavat ens syksynä. ELi ei niitä voi varatakkaan kuin häitä edeltävänä syksynä.

Vierailija
19/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin että Kristian Meurman meni keskiviikkoiltapäivänä naimisiin, minulla on tärkeä meno keskiviikkona klo 15.

Nyt olivat korjanneet että tiistaina meni naimisiin, ei mennyt minulle tärkeä tilaisuus ohitseni, huh.

Vierailija
20/23 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset palsta mammat täällä kateuksissaan älämölöi.