Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 31-v vanha vai kohtuuikäinen ensisynnyttäjä?

Vierailija
09.06.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 32v enkä tee enää lapsia, sain ekan 24v. Mutta jokainen tavallaan, mielestäni 45v on vanha ensisynnyttäjä

Vierailija
22/29 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitäisin itseäni vanhana ensisynnyttäjänä jos olisin saanut esikoisen päälle 26v.

Jokainen tyylillään, eihän se muille kuulu. Ainoa mikä voi tulla vastaan jos on ensisynnyttäjä yli kolmekymppisenä on, että ei ehdikään tehdä niin montaa lasta kuin haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pitääkin jaksaa, koska lapsen lisäksi täytyy huolehtia toimeentulosta ja opiskeluista siinä samalla. Kun minun lapseni syntyy, olen 31 v. En ehkä jaksa niinkuin 10 vuotta sitten, mutta mulla onkin jo tutkinto ja vakityö odottamassa :) Ei tartte jaksaa huolehtia kuin vauvasta.

Lisäksi olen nyt paremmassa fyysisessä kunnossa kuin nuorempana, jolloin olin ylipainoinen enkä harrastanut mitään liikuntaa. Luulen, että tästä on jotain hyötyä myös. Ja tuskin tarvitsee edes mainita, ettei baarissa käyminen enää kiinnosta ja olen TODELLA motivoitunut vauvan hoitamiseen ja valvomiseen kaiken tämän odottamisen jälkeen.

Näin kärjistäen siis vähän vasta-argumenttia noille nuorille jaksajille :)

Vierailija
24/29 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat lähemmäs 29-vuotiaita.

Minusta yli 35v on jo vanha ensisynnyttäjä.

Vierailija
25/29 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana, kakkosen 26-vuotiaana ja kolmannen 31-vuotiaana. Kaikkein parhaiten olen vauva-ajan jaksanut juurikin tämän kolmannen kanssa, yövalvomiset sun muut. Edes isommat lapset eivät ole tuntuneet rasittavan yhtään siinä.

Vierailija
26/29 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyypillinen TOLLO!

Tiiäkkö mikä on KESKIARVO? Se on kaikkien akkojen yhteenlaskettuikä, ja se luku jaetaan synnytyksien lukumäärällä!

Ei tarkota sitä että akat on 29- vuotiaita; vaan siinä porukassa on alle 20- vuotiaita JA yli 40- vuotiaitaKIN.

Ja kun puhutaan ENSIsynnyttäjästä, jos se on miltei 30- vuotias niin keskimääräsesti kersoja pusketaan maailmaan reilusti yli 30- vuotiainakin.

Ihan jees ikä alotuksen tekijälle!

Vierailija
27/29 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt olen itse 30v ja rv 39+4 menossa. Olen kärsinyt lapsettomuudesta ja keskenmenoista 24 vuotiaasta lähtien. Miksi siis luonto päätti antaa minulle vasta kolmekymppisenä muksun ihan luomusti??? Mikä oli vikana että 24 vuotiaan alkiot otettiin pois eikä välillä millään natsannut???

Olisinko nyt sitten kypsempi tähän...en tiedä. Tämä vaan muistutuksena niille joiden mielestä lapset pitäisi TEHDÄ alle kolmekymppisenä. Ei asiat ole aina niin mustavalkosia.

Vierailija
28/29 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokematon elämän suhteen. Väistämättä mielikuva nuorista äideistä on vähän koulutettu ja että lapsi on todennäköisesti vahinko. Tämä siis n. alle 25-26vuotiaista.

Vierailija
29/29 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytin juuri 32. Nyt vasta koen olevani valmis äidiksi. On ollut ihanaa, kun on saanut nuoruuden rellestää. Tällä hetkellä talous tasapainossa ja pitkä vakiintunut parisuhdekin takana. Meidän tuttavapiirissä suurin osa on yli 30-vuotiaita, kun ekan lapsen saa. Ja mielestäni reilu 30 ei ole todellakaan vielä vanha. Itse koen olevani tosi nuori vielä! Moni luulee minua 10 vuotta nuoremmaksi ulkonäön perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi