Voi hemmetti mitä kiristystä
sillä sitähän se on jos ei suostu seksiin ennen häitä.
Periaatteen ymmärrän ettei harrasta seksiä ennen häitä koska tein itsekin niin. Tapasin mieheni jo 15v ja 20v mentiin naimisiin.
Mutta kaverini on harrastanut seksiä monen kanssa, mutta nyt sanoo että se ainut keino päästä naimisiin!
Ihan selvää kiristystä. Kun sanon sen hänelle, kommentoi "niinhän sinäkin pääsit naimisiin" ? Hän ei ymmärrä pointtia
KESÄHÄÄT OLISI HÄNEN NYT SAATAVA, KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ. AIKA EPÄTOIVOISTA
Kommentit (18)
edes haluaa naimisiin, ellei sitten ole kyse syvästä uskonollisesta vakaumuksesta.
Mutta onhan näissäkin keskusteluissa sanottu, että jos mies/nainen ei halua avioliittoa, ei hän halua sitoutua vaan odottaa vain parempaa kumppania. Sillonhan tuo mennään naimisiin tai erotaan kokonaan (mihin tuo selibaatti tod. näk. johtaa), on ihan perusteltu uhkavaatimus.
Siis tällaisia ihmisiä on olemassa, oikeasti? Jos joku haluaa pidättäytyä seksistä kokonaan ennen avioliittoa, niin siitä vaan, mutta että näin ... Häkeltyneenä varmistan vielä, ap, ettei kaverisi ole kokenut uskonnollista herätystä viime aikoina, joka on pidättäytymisen syy?
Kuka ihminen menee naimisiin häiden tai edes seksin takia?!
Mistä tiedät, että kaverisi ei ole esimerkiksi kokenut, että aiemmissa suhteissa häntä on käytetty vain seksiin. Kaverisi on kuvitellut, että suhde on vakava ja johtamassa avioliittoon ja toinen onkin halunnut vain seksiä. Kaverisi ei ilmeisesti ole ollut tyytyväinen suhteisiin, johon sitoutuminen ei kuulu, vaan nimenomaan etsii aviopuolisoa. Hän ehkä ajattelee, että tällä tavalla ei enää tule hyväksikäytetyksi, vaan näkee onko toinen osapuoli tosissaan.
oletko itse samanlainen kun niin tuohduit?
Tuota sinä et tunne häntä, helppo sanoa.
Jos mies saa maitoa, miksi ostaa koko lehmä? ;D
Oma vika se on. Turha itkeä.
Periaatteesta kyse seksistä kieltäytymisessä. Pikkasen myöhästä hänen kohdalla.
Jospa tyyppi on huomannut, että liika innokkuus vähentää miehen sitoutumishaluja, ja kokeilee nyt tämmöistä konstia? Mitä pahaa siinä on? Jos miestä pännii, niin mies lähtee. Yksinkertaista.
ennen avioliittoa, vaikka muuta muka väittävät :)
ennen avioliittoa, sen aikana kuin sen jälkeenkin. Ja syyn ei tarvitse olla sen kummempi kuin että ei huvita.
Minä en tunne häntä, mutta tunnen häntä kohtaan syvää myötätuntoa, että hänellä on kaltaisesi kaveri. Viestisi on niin vihamielinen ja siitä puuttuu kaikki yrityskin ymmärtää kaveriasi. Minä en tiedä kaverisi motiiveja toimia näin, mutta et tiedä sinäkään. Sinä vain ilkeästi nostat itseäsi ja mollaat toista ja vielä pilkkaat häntä selän takana.
Mitä tulee minuun, niin en ole ikinä kieltäytynyt seksistä kiristysmielessä, minulle ei olisi tullut pieneen mieleenkään mennä naimisiin miehen kanssa, jonka kanssa en olisi ensin harrastanut seksiä vähintään paria vuotta ihan kokeeksi. Silti ymmärrän, että kaikki eivät suhtaudu seksiin kuten minä.
Periaatteesta kyse seksistä kieltäytymisessä. Pikkasen myöhästä hänen kohdalla.
joku tiukkis toi fletcheri vai mikä lie. en usko et miestä on nähnykään, kuka tollasta juustinnaa kattelis. joku yh ihan salee
omg
ei ole hyvä syy mennä naimisiin. Tarvitaan RAKKAUTTA, ei toista voi pakottaa naimisiin, kiristämällä tai muuten.
Minusta ap:n tapa ehkäistä tuhoja. Ei tuollainen liitto kestä. Ja yrittää tehdä sen selväksi ystävälleen.
me ei miehen kanssa edes suudeltu ennen naimisiin menoa.. että älä yleistä :) tosin on niitäkin, jotka ei jaksa odottaa.
vl
joka omasta milestään tietää kaikesta kaiken. Neuvoo ja opastaa aina muita, vaikkei neuvoa kysyttäisikään.
Korkealta tornistaan jakaa oppeja, vaikka oma elämä sekaisin. Sellaisilla jos kenellä on luurankoja kaappi täynnä. Mutta tuntevat ylemmyydentuntoa neuvoessaan muita.
En tosin ole yh, vaan avioliitossa nyt kahdeksatta vuotta, sitä ennen saman miehen kanssa jonkin aikaa avoliitossa, sitä ennen aiempia avosuhteita ja seurusteluita.
Tiukkis olen kyllä siinä, miten ystäviä kohdellaan ja nämä ap:n kirjoitukset kertovat kyllä aika karua kieltä siitä, millainen ystävä ja kaveri hän on.
joku tiukkis toi fletcheri vai mikä lie. en usko et miestä on nähnykään, kuka tollasta juustinnaa kattelis. joku yh ihan salee
omg
Jospa tyyppi on huomannut, että liika innokkuus vähentää miehen sitoutumishaluja, ja kokeilee nyt tämmöistä konstia? Mitä pahaa siinä on? Jos miestä pännii, niin mies lähtee. Yksinkertaista.
Miksi sitoutua mieheen (tai naiseen), jonka motiivi on pelkkä seksi? Eihän siinä olen mitään järkeä. Sitäpaitsi kuvittelisin, että mies, jota parisuhteeseen motivoi pelkkä seksi, on n. 15 vee eikä saa vielä mennä naimisiin.
Ja nainen, joka luulee pelkällä seksin pihtaamisella saavansa aikuisen miehen osallistumaan häihin kanssaan, on idiootti!
seksiä viimeks? aika kireeltä vaikutat
miten minun mielestäni ihmisten pitäisi kohdella ystäviään ja kavereitaan.
seksiä viimeks? aika kireeltä vaikutat
ei naimisiin mennä häiden takia.