Näin twilight leffan ja menin "sekaisin"
siitä miespääosan Edwardista eli Robert Pattisonista! Siis minä kohta kolmen äiti, joka en ole ikinä fanittanut mitään kovinkaan tosissani, haaveilen siitä kalpeasta vampyyrimiehestä!!!
Siis naurettavaa, mutta toivottavasti ohimenevää. En taida edes uskaltaa katsoa sitä tulevaa jatko-osaa :)
Kommentit (13)
katsoin innoittaminanne trailereita netistä ja tuo Robert muistuttaa kahdenkin hyvän ystäväni miestä... ;-)
ihan tuolta Meyerin omiltakin sivuilta. Joku oli sen vuotanut ja päättivät sitten julkaista käsikirjoituksen. Luin senkin :).
Minäkin olen lukenut kaikki neljä kirjaa (englanniksi) ja tuon "ylimääräisen" kanssa. Tykkään kovasti. Leffasta sitä vastoin en pitänyt :).
Tosin en ole Edward fani vaan pidän Jacobista. Joten odotan New Moon -elokuvaa =). Ei haitanne, jos sekin on melkein ö-luokkaa, odotan lähinnä noita ihmissusia.
Ikää yli 40 vee ja lapsiakin liuta. Johonkin kohtaan nuo kirjat vaan osuvat niin sopivasti.
Ihanahan se oli. Ja koko leffa oli tosi hyvä, mieskin tykkäsi vaikka yleensä se vain pilkkaa mun romanttista makua. :)
Ei malta odottaa jatkoa, milloin se tulee?
Meilläkin mies tykkäs, mutta en kyllä kertonut sille (ainakaan vielä) miksi itse tykkäsin niin paljon...New moon tulee jenkeissä 20.11.09 Kävin jo etsimässä youtubesta trailerin, jonka mukaan Edward jättäisi Bellan suojellakseen tätä...
Voisin mieluusti katsella vain tuota Roberttia ja onhan siinä oma viehätys, kun mies on verenhimoinen vampyyri :)
Edwardille antaisin heti tässä nyt. Edestä, takaa ja sivusta.
Suosittelen myös kirjoja!! Stephenie Meyer on kirjoittaja ja kolme osaa suomennettu (Houkutus, Uusikuu ja Epäilys).
on myös 20.11.09. ja lokakuun 15. päivä ilmestyy Breaking Dawn suomeksi nimellä Aamunkoi.
Ja ihana kuulla, että en oo yksin siinä porukassa joka on mennyt ihan sekaisin leffoista ja kirjoista!
täällä myös yksi neljän äiti, ikää kohta 34vuotta ja aivan hulluna twilightiin, kaikki neljä kirjaa lukenut(Breaking dawnin siis englanniksi) ja leffan katsonu varmaan 25kertaa :D
Meyer kirjoittaa ilmeisesti parhaillaan twilightiin vielä yhtä kirjaa (jonka nimeä en just nyt muista), joka kertoo kaikesta Edwardin näkökulmasta, sitäkin innolla odotan.
vierailkaahan vampirelove.net sivuilla ja meyerin omilla sivuilla :D
se viides on siis Midnight sun, mutta sen tulo on vielä epävarma...
on jäissä tällä hetkellä, koska se vuosi nettiin käsikirjoitusvaiheessa ja Meyer on sanonut, ettei välttämättä kirjota sitä valmiiksi ollenkaan.
Mutta Meyerin nettisivuilla on ensimmäiset 264 sivua midnight sunista.
ihan lääpällään samaan herraan :)
mun tytär 11v lääpällään myös
ja äiti ja äidin hyvä ystävä :D, molemmat yli 30v
Sitten oli pakko käydä youtubessa katsomassa joku tämän Pattinsonin haastattelu ja sehän on ihan poika vasta, jotenkin hömelön oloinen vielä! Eli IRL aika lutuinen muttei ollenkaan vampyyri : D Sillä tokenin siksi aikaa, kunnes katsoin leffan uudestaan!