Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskallakaan yrittää raskautta, mikä mua vaivaa?

Vierailija
08.06.2009 |

Mua on vaivannut vauvakuume jo vaikka kuinka monta vuotta. Nyt se on tarttunut mieheenkin ja olemme sopineet, että jätämme ehkäisyn pois heinäkuun lopussa.

Mä olen aivan kauhuissani. Jotenkin iski rimakauhu. Pelkään itsenäisyyden menettämistä, valvottuja öitä, entä jos lapsi onkin sairas, parisuhdeongelmia, oman kropan rupsahtamista, raskausdiabetesta, synnytystä, entä jos imetys ei onnistu, mitä mun vanhemmatkin sanoo, entä jos jään yh:ksi...

Mä en uskalla!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin hirvitti tavallaan se muutos ja sen lopullisuus. Olin siskon perhettä seurannut kyllä ja nähnyt kaiken aika läheltä, mikä auttoi hahmottamaan muutosta. Mutta sitten vaan astuin askelen ja hyvinhän se kaikki on mennyt kuitenkin. Kai se on ihan luonnolista, että pelkää. Mä muistan hirveän ahdistukseni kihloihin menon jälkeen. Pelkäsiin tehneeni virheen ja tunsin sen sormuksen liian lopullista. Sit pelko haihtui ja kaikki tuntuikin ihan luonnolliselta.

Kohtaa pelkosi ja mieti, mikä se suurin pelko on. Ja jos kuitenkin koet haluavasi lapsen, sitten vaan astut askelen ja elät päivä kerrallaan. Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin joskus samasta asiasta, varmaan vuosi sitten. Nyt raskaana viimeisilläni ja todella onnellinen!

Joten ehkäisy pois ja raskautta toivomaan. Ei se välttämättä onnistu edes pian ja silloin varsinkin huomaat, että olisitpa raskaana, peloista huolimatta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla