Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uutta mulle

Vierailija
08.06.2009 |

osaako kukaan sanoa voiko käydä järvessä uimassa,kun imettää?? ettei sit vaan tuu rintatulehusta,kun vesi niin viileetä? entäs millon uskaltaa pientä käyttää rannalla vedellä läträämässä? mun tyttö täyttää kohta 8kk...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako kukaan sanoa voiko käydä järvessä uimassa,kun imettää?? ettei sit vaan tuu rintatulehusta,kun vesi niin viileetä? entäs millon uskaltaa pientä käyttää rannalla vedellä läträämässä? mun tyttö täyttää kohta 8kk...

ois tosi kovat halut mennä uimaan,mutten uskalla jos tulee rintatulehdus... jos kellään on tietoa tai kokemusta niin kertokaa,kiitos!

Vierailija
2/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans haluttais tietää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan menemisen suhteen, kun imetin. Sain vauvani elokuussa ja hellekesä oli melkein jo ohi. Taisin käydä pari kertaa lämpimässä vedessä.

Vierailija
4/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan menemisen suhteen, kun imetin. Sain vauvani elokuussa ja hellekesä oli melkein jo ohi. Taisin käydä pari kertaa lämpimässä vedessä.

Tuosta ei ollu mulle oikein apua,kun itse sain tytön lokakuussa-08 joten tyttö täyttää nyt 8kk ja haluisin tänäkesänä käydä uimassa...

Oisko nyt paikalla ketään,kuka osais neuvoa???

Vierailija
5/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan tuossa jo lapsella ikää, uimaan vaan!

Vierailija
6/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksilöstä riippuen

Vierailija
7/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syntyneet toukokuussa ja heinäkuussa. Kummankin synnytyksen jälkeen menin tosi pian uimaan, vaikka imetin. Pidin kyllä huolen siitä, että vaihdoin nopeasti lämmintä päälle, enkä pitänyt märkiä uikkareita sen pidempään päälläni.

En kyllä muutenkaan ole koskaan sairastanut rintatulehdusta.

Vierailija
8/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmähän ei pelkästään sitä tulehdusta aiheuta, siihen tarvitaan myös bakteeri. Itsellä helmikuussa syntynyt,ja uimaan ajattelin mennä heti kun on tarpeeksi lämmintä. Tulehduksia ei ole vielä yhtään ollut. Sitten en ehkä menisi, jos tulehduksia olisi ollut, ja saisin sen helposti.

Vierailija
9/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääkäri oli sitä mieltä, ettei tulehdus tule kylmästä. Kehotti laittamaan valkovaseliinia nänneihin, jos vedestä tulevat bakteerit mietityttävät. Pari kertaa laitoinkin, mutta loppukesän uin normaalisti. Tämä siis viime kesänä.

Vierailija
10/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksista.

Itsellä ei kertaakaan ole tulehdusta ollut,kun olen ollu varovainen.. Omalla äidilläni oli ollut erittäin kivulias tulehdus sekä tädilläni ja he kehottivat olemaan varovainen kylmä kanssa, joten olen ollut varovainen...

Entäs uskallanko viedä tyttöäni rannalle läträämään vai onko liian kylmää??? Kylvyistä tyttö nauttii ja viihtyisi pitkään...

Vierailija
11/11 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs uskallanko viedä tyttöäni rannalle läträämään vai onko liian kylmää??? Kylvyistä tyttö nauttii ja viihtyisi pitkään...

Jos nauttii, niin hyvä. Tulette pois jos ei nauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi