Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne erityislapsi synntyksen ajaksi

08.06.2009 |

Huomenta!

Joskus aiemmin olenkin kirjoitellut tänne,mutta siitä nyt on aikaa.

Elikkä täällä mennään rv 36+4 ja synnytys lähestyy.Tuleva lapsi on ensimmäinen yhteinen uuden miehen kanssa,edellisestä liitosta on 7-vuotias autistinen tyttö.

Stressiä täällä nyt aiheuttaa se,mihin tytön laittaa synntyksen ajaksi,yksin synnyttäminen kun ei kiinnosta. Pari viikkoa jos pikkuinen vielä pysyisi vatsan uumenissa,niin homma helpottuisi,kun tyttökaveri,joka tyttöä on aiemminkin hoitanut,jää lomalle. Tyttö on nyt koulujen kesälomien aikana 3 päivää viikossa aamu-ja iltapäivähoidossa,heinäkuussa hoitoa ei ole.Omaishoidontukea saan,mutta tyttö ei ole koskaan ollut tilapäishoidossa. Voikohan sinne soittaa,jos lähtö tulee keskellä yötä,että joku kaveri veisi tytön aamusella sinne ja uusi mies hakisi tytön,kun synnytys on ohi. Mikään muukaan ei nyt tule mieleen. Sukulaiset asuvat kaukana.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin yhteyttä tilapäishoitopaikkaan. Jossain hänen on kuitenkin hoidossa oltava turvallisesti sen ajan, kun synnytät.

Minulla on vaikeavammainen 7v lapsi (ei tosin autistinen), täytyy itsekin aikanaan tuo ratkaista. Meillä tosin poika käy tp-hoidossa säännöllisesti. Osin siitäkin syystä, että olen ajatellut, että jos minulle jotain käy, niin olisi hyvä, että lapsella olisi joku tuttu paikka. Paikka on kyllä hyvä eikä lapsi häiriinny niin hirveästi vieraista paikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla