Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako teidän miehet teitä esim. saunapuhtaana?

Vierailija
06.06.2009 |

olenko ainoa jonka mies syttyy vain jos meikkaa ja puleeraa tuntitolkulla? vaikka olen ihan ok ilman meikkiäkin.. ei edes vilkaise saati koske, ellei ole pakkelikerros naamassa.. kehuja on turha odottaa saavansa ellen ole laittautunut pari tuntia ja valinnut vaatteet viimesen päälle..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, varsinkin haluaa antaa suuseksiä.

Vierailija
22/26 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäviä. Ootte jotenkin ihan innoissaan kun oma mies jaksaa olla kiinnostunut. Ja kaikkia ilmeisesti se oma mies kiinnostaa kunnossa kuin kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se nyt voi olla säälittävää, että on innoissaan siitä, että oma mies haluaa? Eikö se ole kiva asia muka. Kaipa sitä olis aika suruissaan, jos oma mies ei haluaisi?

Eli mä olen rehellisesti iloinen siitä, että mun mies haluaa mua, kaikkine vikoinenikin. Enkä koe olevani säälittävä

Vierailija
24/26 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaan meikillä tai ilman, vaatteilla tai ilman...

Vierailija
25/26 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty pitämään näppejään irti ollenkaan.

On kyllä oikeastaan aina kimpussa. Mutta tykkää hän tietysti myös jos olen tällätty ja pukeutunut, mutta kehuu ja haluaa muutenkin.

Vierailija
26/26 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkukin käy, mutta saunan jälkeen seksi on varmaa :) Tykkää myös kovasti jos olen laittauttunut ja pukeutunut paljastavasti. Voihan se innostua jos olen pitkiksissä ja vanhassa fleecepaidassa koneella, mutta harvemmin. Jos täytyy valita, niin saunapuhdas voittaa laittautumisen, mutta laittautuminen voittaa suihkun...