Palkkagallup
Tiedän, näitä on satoja, mutta siltikin...
Paljonko on bruttopalkkasi/kk?
Mulla 2300€.
Haluan peilata omia tuloja muihin suht saman ikäisiin naisiin (itse 30-v.), jotta osaisin sanoa olenko hyvä-,keski- vai huonopalkkainen.
Kommentit (31)
Itse olen aineenope ja olen aina luullut, että me tienataan teitä paremmin. Minullakin palkka 2980 ja opetusvelvollisuutta 22. Työvuosiakin kertynyt 10.
3740, ikää 32, luontaisedut ne normaalit kuten känny ja nettiliittymä + joskus bonuksia. (tosin taantuma taitaa ne viedä vähäksi aikaa) Työskentelen it-alalla, takana akateeminen tutkinto ja töissä ollut alalla vajaa 10 vuotta. Palkka on ok, mutta tiedän, että monet saa vastaavalla kokemuksella ja tehtävillä paljon enemmän.
pitäisi tietää ammatti ja vaikka työvudetkin, muuten tiedoilla ei ole mitään merkitystä. Ja "akateeminen" ei ole kovin valaiseva ammatti. Koulutusala ja työpaikan toimiala vaikuttavat palkkaan hurjasti.
julkisella sektorilla, ikää 34v. ja luonnollisesti akateeminen loppututkinto (ilman sitä ei julkisella kauheasti saumaa tähän palkkatasoon). Ei se ikä, vaan koulutus ja osaaminen :).
täällä kun pyörii vain Suomen raharikkaat :-)) Oikeasti suomalaisen työssäkäyvän keskipalkka on 2800 egeä ja siinä on huomioitu ikälisät/luotoisetuudetkin.
+ puhelinetu. Kokemusta 7 v, akateeminen, ikää 36 v. Mielestäni 4 000 eur olisi lähempänä oikeaa työmäärään ja vastuuseen nähden.
ikää 34v