Palkkagallup
Tiedän, näitä on satoja, mutta siltikin...
Paljonko on bruttopalkkasi/kk?
Mulla 2300€.
Haluan peilata omia tuloja muihin suht saman ikäisiin naisiin (itse 30-v.), jotta osaisin sanoa olenko hyvä-,keski- vai huonopalkkainen.
Kommentit (31)
Ammatiltani floristi ja ikää jo liki 40v. Taidan olla huonoistakin huonoin, kun vertaa suomalaisten keskiansioon.
Lisäksi puhelinetu ja matkapäivistä tulee jonkin verran verottomia päivärahoja.
Ikää 34v. Pidän itseäni keskituloisena - ehkä pikkuisen yläkanttiin siinä porukassa. Jos palkka olisi lähemmäs 4000e niin pitäisin varmaan itseäni hyvätuloisena.
Oon tosin vielä opiskelija. Valmistumisen jälkeen palkka on kai jotain 4t, vähän päälle. Ikä 34v ja työelämää takana 10v.
Ja palkka on 3200 e kuussa. Lomarahat kuuluu jo tuohon. Eli lomia ei kerry. Ikä 28 v.
Ikää 26 vuotta ja eka työpaikka. Toiveissa olisi, että palkka lähtee tästä nousuun.
Jotain kuitenkin 1810-2000e välillä kuitenkin. 30v ikää ja siivooja kansankielellä.
Palkan päälle puhelinetu, autoetu, eläkevakuutus, vapaa kuntosalin käyttö ja hoitoturvavakuutus.
kuten känny ja nettiliittymä + joskus bonuksia. (tosin taantuma taitaa ne viedä vähäksi aikaa) Työskentelen it-alalla, takana akateeminen tutkinto ja töissä ollut alalla vajaa 10 vuotta. Palkka on ok, mutta tiedän, että monet saa vastaavalla kokemuksella ja tehtävillä paljon enemmän.
Brutto 3.500 euroa, sisältää ravintoedun ja kännyn. Työkokemusta assarina kymmenisen vuotta, ikää reilut 30 vuotta.
Ikä 33 ja palkka 2060€.