Kaikki hallitukseen ja Suomen nykytilaan tyytymättömät, äänestäkää Soinia!
Vetoan teihin. Soinin saama järkyttävän suuri äänivyöry olisi selkeä viesti ja näpäytys hallitukselle siitä, että nykymenoon ja samoihin iänikuisiin vaihtoehtoihin ei todellakaan olla tyytyväisiä!
Kommentit (33)
Kokoomus ei ole keskittynyt rahan jakamiseen kuten muut isot puolueet vaan on kiinnostunut siitä, miten sitä rahaa saataisiin Suomeen niin, että demarien hyysäyspolitiikka ja kepulainen siltarumpupolitiikka tulisi maksettua.
äänesti Soinia, jotta juuri muut puolueet heräisivät. En välitä PS:n kaikista opeista ja porukka on Soinia ja Vistbackaa ja muutamaa muuta lukuunottamatta ääliöitä, mutta nämä perinteiset puolueet tarvivat herätyksen!
äänestin soinia. en pelkästään sen takia että minun näkemykseni ovat samanlaiset kuin hänen, vaan myös näpäyttääkseni. isojen puolueiden on aika herätä!
minulle on loppuviimein aivan yksi lysti kuka siellä soinin paikalla istuu, mielestäni hän saa aikaan paljon enemmän suomenmaalla kuin eu tasolla. ja suomellahan on muutenkin niin vähän sananvaltaa koko parlamentissa, että..
olisi ollut paljon järkevämpää!
äänestin soinia. en pelkästään sen takia että minun näkemykseni ovat samanlaiset kuin hänen, vaan myös näpäyttääkseni. isojen puolueiden on aika herätä! minulle on loppuviimein aivan yksi lysti kuka siellä soinin paikalla istuu, mielestäni hän saa aikaan paljon enemmän suomenmaalla kuin eu tasolla. ja suomellahan on muutenkin niin vähän sananvaltaa koko parlamentissa, että..
Nämä on EU-vaalit, HALOOOOOOOOOO!
äänesti Soinia, jotta juuri muut puolueet heräisivät. En välitä PS:n kaikista opeista ja porukka on Soinia ja Vistbackaa ja muutamaa muuta lukuunottamatta ääliöitä, mutta nämä perinteiset puolueet tarvivat herätyksen!
Se on on minusta kyllä demokratian pilkkaamista!
Soinihan on tasan tarkkaan ja avoimesti kertonut, miten aikoo toimia. Äänestäjän tehtävä on tämä toiminta tietäen haluaako silti antaa hänelle äänensä vai ei. Minä annoin. Eikä ole paskankaan väliä, kuka sinne Brysseliin Soinin sijaan menee. Vai meneekö kukaan.
olen akateeminen nainen ja niin vaan äänestin häntä. Olisi hyvä, jos hänet voisi monistaa kaikille niiden paikoille. Monet nimittäin eivät ole kovin älykkäitä hänen puolueessaan, mutta heidän ajamansa asiat hyviä.
henkilöä, joka vastustaa koko järjestelmää. Häne i yksinkertaisesti pysty niistä lähtökohdista toimimaan siellä.
Suomesta löytyi yli 130 000 hyvin simppeliä äänestäjää.
Mitkä hänen ajamansa asiat ovat sinusta hyviä?
Monet nimittäin eivät ole kovin älykkäitä hänen puolueessaan, mutta heidän ajamansa asiat hyviä.
jos haluaa että edustaja edustaa Suomen kansaa.
en käsitä millaisia ihmisiä nämä persuihmiset oikein ovat. öykkärreitä, populisteja takinkääntäjiä? pitävät demokratiaa pilkkanaan (kuten Soini, joka ei edes aio olla meppinä vaikka tulisi valituksi)