Kaikki hallitukseen ja Suomen nykytilaan tyytymättömät, äänestäkää Soinia!
Vetoan teihin. Soinin saama järkyttävän suuri äänivyöry olisi selkeä viesti ja näpäytys hallitukselle siitä, että nykymenoon ja samoihin iänikuisiin vaihtoehtoihin ei todellakaan olla tyytyväisiä!
Kommentit (33)
mutta en sentään niin epätoivoinen että alkaisin perussuomalaisiin haksahtaa! Huhhuh mitä porukkaa... luoja varjele meitä sellaiselta maailmalta.
Siis ei ole tarkoituskaan, että perussuomalaiset muodostaisivat uuden hallituksen. Tarkoitus on saada Vanhanen, Katainen (ja Urpilainen) tajuamaan, että kansa oikeasti haluaa muutosta mm. maahanmuuttajien paapomispolitiikkaan ja "EU:n kiltti mallioppilas" -politiikkaan. Minulle riittäisi, että hallitus ottaisi PS:n ehdotuksista onkeensa!
Kerrotko vaihtoehtopoliitikan kulmakivet. Se politiikka kun on suurimmaksi osaksi ihan muuta kun pakoilais- ja maahanmuuttopolitiikkaa tai eu-kiltteilyä... Populisti mikä populisti, puheita on helppo suoltaa, mutta teot on hiukan vaikeampi toteuttaa demokratiassa, onneksi! Huoh!
Siis kyse ei ole näissä vaaleissa mistään EU:sta! On aivan herttaisen yhdentekevää, ketkä Suomesta menevät huippupalkoilla painelemaan nappeja ryhmäpäätösten mukaisesti.
Kyse vaaleissa on siitä, millaisen viestin lähetämme OMALLE hallituksellemme äänestystuloksen muodossa!
niinku olen kaikissa viime vaaleissa tehnyt! En varmasti äänestä mitään porvareita....
Ja Vanhanen lähtee ensi eduskuntavaalien jälkeen ja hänhän on kepu, jos ei persuilla pääministerin puolue ole tiedossa. Kokoomus on minun puolue, piste, ihanaa elää demokratiassa, jolloin päätökset voi tehdä ihan itse, minä ASIA pohjalta, en ole ostettavissa palopuheilla ja populismilla. Teot ratkaisee. Joillein nämä teot hyväksi, toisille ei niin, mutta KANSA päättää...
ihanaa elää demokratiassa, jolloin päätökset voi tehdä ihan itse, minä ASIA pohjalta, en ole ostettavissa palopuheilla ja populismilla. Teot ratkaisee. Joillein nämä teot hyväksi, toisille ei niin, mutta KANSA päättää...
Ahon hallitus (kok-kesk): Markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa
Lipposen hallitus (kok-dem.): Samaa markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa
Vanhasen 1. hallitus (kesk.-dem.): Edelleen samaa markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa
Vanhasen 2. hallitus (kesk.-kok.): Edelleen samaa markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa
On se kiva, että on näitä vaihtoehtoja....
ihanaa elää demokratiassa, jolloin päätökset voi tehdä ihan itse, minä ASIA pohjalta, en ole ostettavissa palopuheilla ja populismilla. Teot ratkaisee. Joillein nämä teot hyväksi, toisille ei niin, mutta KANSA päättää...
Ahon hallitus (kok-kesk): Markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa Lipposen hallitus (kok-dem.): Samaa markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa Vanhasen 1. hallitus (kesk.-dem.): Edelleen samaa markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa Vanhasen 2. hallitus (kesk.-kok.): Edelleen samaa markkinoiden ja EU:n perseennuolentaa On se kiva, että on näitä vaihtoehtoja....
Soini menee äänikuninkaana parlamenttiin ja tulee saamaan aikaan - ei mitään. Kielitaidottomana ja ilman verkostoja häviää kuin pieru saharaan. Ehkä silloin näille tyhmemmillekin äänestäjille valkenee, mikä populisti on kyseessä. Näin hänestäkin päästään.
äänestän VASEMMISTOA!
tajuatteko te persuihmiset, että nuo ovat popilisteja, arvot ovat samat kuin Berlusconilla? olisiko teistä Berlusconin malli hyvä Suomelle?
mitä JÄRKEÄ äänestää protestiksi puoluetta, jolla ei ole MITÄÄN konkreettista sanottavaa, tehtyä tekoa, MITÄÄN?
kunnallispolitiikkaa tuntevana olen viimeisen vuoden aikana nähnyt kuinka pihalla persut ovat koko touhusta: eivät tajua tuon taivaallista siitä kuinka esim. kunnanvaltuusto toimii, jänkkäävät kaikkeen vastaan ilman mitään perusteluja. lauma melko tyhmiä ihmisiä.
josta löytyy esim. koira-Oinonen. Muutenkin tuntuu, että jos joku rasisti äänestää niin luultavasti persuja ja sellaisten tyyppien kanssa en oo samoilla linjoilla alkuunkaan.
Sanoo vihaavansa feministejä (tarkoittaen tietysti ääripäitä mutta en anna anteeksi sanan väärinkäyttöä).
Sun kannattaisi jättää kokonaan äänestämättä niin kauan kuin ymmärrät poliittisesta kentästä edes JOTAIN...
Perussuomalaiset = OIKEISTOpopulisteja = PORVAREITA
minä ainakin äänestän soinia
niinku olen kaikissa viime vaaleissa tehnyt! En varmasti äänestä mitään porvareita....
Mutta ap luultavasti politiikkaa seuraamaton Soinin populismin sokaisema, kuten suuri osa persujen kannatajista. Ohi menevä ilmiö. Ja kyllä sinne aika kauheatakin porukkaa mukaan mahtuu, jos nyt niitä on muissakin puolueissa, mutta persuissa jotenkin tyhmyys tiivistyy...
No onneksi ne pääsi kunnallisvaali ääniharava Halmeesta eroon luonnolista tietä. Tai niin, jos olisivat ottaneetkin eurovaaliehdokkaaksi, Tukiainen olisi voinut olla kampanjapäällikkö...
että saatais se pois SUomesta mölyämästä. Mutta siltähän tuo näyttää ilmankin. Siksi äänestin järkevää sinivalkoista hallituspuoluetta ja ihmistä jolla tekeekin jotain siellä EU:ssa.
Soini on itse sanonut, että tultuaan valituksi Eu-parlamenttiin hän luovuttaa paikkansa siellä varamiehelle.
Eli antamalla äänen Soinille antaa äänen jollekkin toiselle persulle.
Se on on minusta kyllä demokratian pilkkaamista!
mutta perussuomalaisten riveihin on otettu sellaisia tyhjäpäitä, että en äänestäisi puoluetta vaikka kaikki muut maailman puolueet olis lopetettu...