Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla tällainen vartalo?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää valita, niin aina voittaa isotissinen. Näin palstamammojen mielestä ;).

taas nähdään, naisten maku on eri kuin miesten. Naisten mielestä Eva ei siis ole kovinkaan hot, miesten mielestä kyllä. Ja kovasti naiset arvostelevat hänen pituuttaan, eivät kai koskaan ole kuulleet että miehet pitävät pienikokoisista ja siroista naisista.

Vierailija
42/59 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmää vaikka ilmeisesti kaikki muut av: lla tapaavat näin tehdä...?!

Itse tein taas tässä helteiden alkaessa saman huomion kuin ennenkin.

1) Suomalaiset ovat läskejä.

2) Ne jotka eivät ole läskejä, ovat laihoja ja roikkuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän kaunis, mutta aikamoinen "natiainen", siis jotain 160 cm.

Mikä ihme pitkiä ihmisiä vaivaa, kkun pitää julkisesti haukkua kääpiöiksi. Minäkin olen vain 161 ja aina kuullut irvailuja. Onko se kateutta? Ettei löydä itse riittävän pitkää miestä tai ei halua lyhyempää kuin itse. Kuten Evallakin, mulla sen sijaan on aina ollut pitkiä miehiä ja he tuntuvat "taskuvenuksista" kovasti tykkäävän.

Vierailija
44/59 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän kaunis, mutta aikamoinen "natiainen", siis jotain 160 cm.

Mikä ihme pitkiä ihmisiä vaivaa, kkun pitää julkisesti haukkua kääpiöiksi. Minäkin olen vain 161 ja aina kuullut irvailuja. Onko se kateutta? Ettei löydä itse riittävän pitkää miestä tai ei halua lyhyempää kuin itse. Kuten Evallakin, mulla sen sijaan on aina ollut pitkiä miehiä ja he tuntuvat "taskuvenuksista" kovasti tykkäävän.

Joo, oma kokemuskin on, että siroista ja näteistä pienistä naisista tykätään aina :). Tissien koosta viis.

Vierailija
45/59 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä hoikka kuin tuo Eva niin rintani olisivat kuitenkin isommat ja reiteni hoikemmat.

Vierailija
46/59 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan sama mitä muutama katkera av-mamma väittää. PISTE!!

Vierailija
47/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä:)

Evalla ei ole sentään silikonitissejä, vaan omat,

ihanat pienet.. Kunnon kuuri, niin eiköhän tuollainen jo tule? Itselläni on kyllä melkein tuollainen ja huomautus viestiin:

- Eva on 157 cm

- painaa 50 kg

:)

Vierailija
48/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika iso peppu :) muuten hyvä kroppa. Plussaa omasta rintavarustuksesta!

Vierailija
49/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä pitempi, 172 cm. Pituus onkin vartalossani ainoa hyvä juttu. Mulla on liian pienet tissit ja aivan liian iso perse. Reidet on läskiset ja täynnä selluliittia. Aiempien kahden raskauden jälkeen maha on palautunut, mutta nyt kun kolmannesta synnytyksestä on kk, maha on ihan kamalan iso. Joten lähes kenelle tahansa olen kade.

Vierailija
50/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon isommat tissit!:)

Vierailija
51/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempi! Ja olen sentään jo 42v.

Olen harrastanut koko ikäni aktiivisesti liikuntaa ja se näkyy vartalossani.

Vierailija
52/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein riittää näin paljon "aikuisia" ihmisiä, jotka mittelevät jollain takapuolensa koolla? Hollywood näyttellijöiden työtä on näyttää Hollywood näyttelijöiltä. Ne parhaat näyttelijät taas pärjäävät Hollywoodissakin ilman personal traineria ja päivittäistä kunto-ohjelmaa (esim. Philip Seymour Hoffman).

MInkä takia te vertaatte itseänne ulkonäkönne puolesta yhtään kehenkään?

Vierailija
53/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein riittää näin paljon "aikuisia" ihmisiä, jotka mittelevät jollain takapuolensa koolla? Hollywood näyttellijöiden työtä on näyttää Hollywood näyttelijöiltä. Ne parhaat näyttelijät taas pärjäävät Hollywoodissakin ilman personal traineria ja päivittäistä kunto-ohjelmaa (esim. Philip Seymour Hoffman). MInkä takia te vertaatte itseänne ulkonäkönne puolesta yhtään kehenkään?

Ei ihme, että on meidän tyttärillä sitten kauheat paineet olla tuon näköisiä. Hitto, kun naiset osaa kyllä loistavan hyvin alistaa itse itsensä.

Vierailija
54/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen vielä pienempi, alle 160cm ja pieni on kiva olla! kaikki miehet on aina reippaasti pidempiä ja aina saa olla sellainen pieni olo vaikken ihan noin hyvässä kunnossa ole...

Vierailija
55/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluis olla senttiäkään pidempi. Eva Longoria on ollut pitkään mun "idoli" kroppansa puolesta, se on just hyvä. Ja mul on aika samanlainen kroppa, paitsi mulla on ampiaisvyötärö, jopa niin ampiais et se joskus musta näyttää vähän liian ohuelta... :D Ja vähän isommat tissit. Mut sit mä en oo noin ruskee. Mun mitat on jotain 89-62-91.

Tässä on parempii kuvia Evasta:

http://blog.newsok.com/staticblog/files/2009/01/eva-longoria.jpg

http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/D20070111/2013_666038154_eva_lon…

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00247/Eva_Longoria_247485x.jpg

Ja hyvää Evassa on se just, et se on tosi lyhyt, mut sillä on silti tosi sopusuhtainen kroppa. Mä en oo koskaan halunnu olla mikään kukkakeppi, ja sit jos taas on jotain 175cm pitkä ja o jotain muotoja niin sit on jo iso. Ja mä en haluu olla iso. hui. :D

Vierailija
56/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pikkutytöltä.

Kyllä naisessa pitää olla muotoja;)

Vierailija
57/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pikkutytöltä. Kyllä naisessa pitää olla muotoja;)

käyttää varmaan myös sanontaa "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni!"

Vierailija
58/59 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin rintoja, vyötäröä ja lantiota vois olla enemmän. Mutta toki omat läskini vaihtaisin E.L:n vartaloon ihan milloin vain!

Sen sijaan kauniiita kasvojani en vaihtaisi, minusta Evan kasvot eivät ole kummoisetkaan. Toki ihan nätit ja söpöt, mutta ei mitenkään häikäisevän kauniit. Nenä ja suu tuo jotenkin mieleen oravan...

Vierailija
59/59 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähellekkään joka kuvassa ole kädet ylhäällä ja kaunis vartalo on!