Onko sinulla tällainen vartalo?
Kommentit (59)
Mutta ihoni ei ole yhtä kimmoisa ja ruskea, vaan elottomampi, vyötäröni on kapeampi ja mulla on muutama raskausarpi pepussa. Hyvin lähellä tuota, mitat 90-66-91.
Musta toi kroppa on ihan hyvä. Ei mitenkään mieletön, mutta varsinkin ekassa kuvassa näyttää kyllä todella hyvältä. Ja uskon vakaasti, että 90-66-91 kroppakin on oikein mainio.
Mutta noi yllä esitetyt mitat on kyllä salettiin kaukana Longoriasta. Eva L P on kuitenkin pikkuruinen ja siro, noi yllä olevat on PITKÄN (170+) ja siron naisen mitat.
Huvittelin vähän googlettamalla ja ilmeisesti nyt on juoruttu, että Longoria on lihonut yhden koon, peräti nollakoosta kokoon 2. Vertailun vuoksi, jenkkikakkonen vastaa suomnen 32:ta, suunnilleen 83-61-87. Nolla muistaakseni 80-58-85.
suomalaisnaisia on pilvin pimein. Tiedän yhtä hyviä kroppia ja parempiakin ihan IRL. Tietysti jos haluaa verrata siihen liikkumattomaan sohvaperunakansanosaan niin ei ihan verrattavaa riitä. Monet julkkisten kuvat on niin photoshopattuja, että monesta Irmasta tai Irmelistä sais melkoisen maailmanluokan kaunottaren samalla työllä :).
Kenen tahansa timmin julkkiksen kuva tänne laittaa, niin aina tulee kommentteja "mulla on parempi" ja "eihän toi ole kummoinen kroppa".
Oikeasti, suomalaisella uimarannalla näkee tuollaisen kropan ehkä kerran kymmenessä vuodessa. Joka muuta väittää on näkövammainen. Eva on äänestetty monta kertaa seksikäimpien naisten joukkoon (siis miesten mielestä).
Ei kenenkään perusmamman kerran viikossa sauvakävely tai pari kertaa kansanopiston voimistelu tee tuollaista kroppaa. Herätkää!
Yli 170-senttinen noilla mitoilla ois jo paljon ruikumpi!
Mutta ihoni ei ole yhtä kimmoisa ja ruskea, vaan elottomampi, vyötäröni on kapeampi ja mulla on muutama raskausarpi pepussa. Hyvin lähellä tuota, mitat 90-66-91.
Musta toi kroppa on ihan hyvä. Ei mitenkään mieletön, mutta varsinkin ekassa kuvassa näyttää kyllä todella hyvältä. Ja uskon vakaasti, että 90-66-91 kroppakin on oikein mainio.
Mutta noi yllä esitetyt mitat on kyllä salettiin kaukana Longoriasta. Eva L P on kuitenkin pikkuruinen ja siro, noi yllä olevat on PITKÄN (170+) ja siron naisen mitat.
Huvittelin vähän googlettamalla ja ilmeisesti nyt on juoruttu, että Longoria on lihonut yhden koon, peräti nollakoosta kokoon 2. Vertailun vuoksi, jenkkikakkonen vastaa suomnen 32:ta, suunnilleen 83-61-87. Nolla muistaakseni 80-58-85.
Ihan hyvä, mutta eri vartalotyyppi kuin itselläni. Omaani olen erittäin tyytyväinen.
Kaikki eivät muuten käy ollenkaan rannoilla näyttäytymässä, joten se käsitys minkä suomalaisilla rannoilla saa, ei vastaa todellisuutta.
mammat kenellä on parempi kroppa kuin Evalla, laittaa kuvianne näytille johonkin? Vaikkapa niin, että kasvoja ei näy niin tunnistamisen vaaraa ei ole?
Kiinnostaa ihan todella, missä ne kaikki Hollywood-misuja timmimmät tavalliset perheenäidit oikein piileskelee
Minulla on leveämpi lantio tai kapeampi vyötärö. Tissit on hieman isommat, haluaisin, että olisivat noin pienet. Käsivarret ei ole ehkä noin sirot valitettavasti. Muuten vartaloni on tuollainen ja en pidä itseäni hyvän näköisenä.
Rinnat on vähintään yhtä pienet (miten Eva näyttääkin vaatteet päällä niin muodokkaalta?), vyötärö on minulla kapeampi (tai näyttää vaan, selkä on varmasti pitempi) ja lantio leveämpi, tosin peppu ei ole noin muodokas.
82-62-89 (165/50)
että itseasiassa mulla on melko samanlainen vartalo :).
Vatsa on mulla isompi, mutta peppu ja jalat samankaltaiset. Tissitkin on mulla isommat :).
en haluasi olla noin "persevä".
Mutta erittän kaunis nainen ja kaunis, luonnollinen kroppa :) Juuri sopisvasti trimmattu, ei liikaa
Enkä luonnollisestikaan ole kade kuvien naiselle :-)
mutta mulla on pienempi maha ja oon muutenki pienempi..Pari raskausarpee on synnytyksen jäljltä, mut en oo kade, koska oon paljo tyytyväisempi omaan kroppaan! vaikka ei olekaan mitään isoja tissejä, oon tyytyväinen omiin pieniin.. :P
Olen tyytyväinen näin. Yksi lapsi tehtynä (3v)
pituutta 169/51 ja salilla käyn 4krt/vko ja lenkillä muina päivinä.
Mahassa ei ole ylimääräistä rasvaa, rannalla voi huoletta kävellä. Peppukin onneksi kunnossa. Ainoa mitä itsessä muuttaisin, poistaisin pakarasta pienen syntymämerkin.
Väittäisin kroppani olevan samankaltainen, pituus ja paino vain eri. Eli kun joku sanoi ettei mammat voi olla noin hyvässä kunnossa kun meitä ei missään näy: tervetuloa hietsuun, marjaniemenrantaan, puotilaan yms..
miesmäinen kroppa. ei vyötäröä, ei rintoja, ei minkäänlaista naisellisuutta. Vois hyvin olla oikeasti mies. eli en ole kade.
maha (kenties jo aika pitkällä raskaana), paksut reidet ja jalat ylipäätään, ei rintoja, ei vyötäröä, ei kaunis edes naamasta, plussaa tummat pitkät hiukset, muuta positiivista en löydä. jos tuo on miesten ihannenainen niin ihmettelen kovasti.
Luulin et se on jotain 160-165cm...
Minusta se näyttää aika tavalliselta noissa kuvissa joten pistääkin miettiin et mitähän kaikkea sen upeisiin kuviin ja upeaan meikkiin ja vartaloon oikein tehdään et se näyttää siltä miltä näyttää muuten kuin arkena?
Minä en todellakaan omaa noinkaan hyvää vartaloa :D mutta en pidä EvaLongorian vartaloa ihannevartalona kuitenkaan.
Minustakin vikalistasta löytyy puuttuva vyötärö (ja sille ei voi treenaamallakaan mitään,vartalonmalli!!), puuttuvat rinnat ja lyhyet jalat.
Peppu on hieno,sen huolisin :D
taas nähdään, naisten maku on eri kuin miesten. Naisten mielestä Eva ei siis ole kovinkaan hot, miesten mielestä kyllä. Ja kovasti naiset arvostelevat hänen pituuttaan, eivät kai koskaan ole kuulleet että miehet pitävät pienikokoisista ja siroista naisista.
on aika samanlainen, paitsi olen varmaan hieman pidempi ja kokoa 34, joten myös leveämpi. Itsessäni harmittelen eniten lyhyitä jalkoja ja pieniä rintoja. Ja tuommoisia ja paljon parempiakin kroppia näkee kyllä esim. kuntosalilla päivittäin, joten ei tuo nyt mikään harvinaisuus ole. Itse olen kateellinen pitkäjalkaisille ja isotissisille Victoria's Secret- malleille.
Ei tarvitse olla kummoinenkaan kroppa että näyttää hyvältä noissa asennoissa mitä kuvasarjan alussa on. Tuo asentohan venyttää vatsaa, korostaa vyötäröä ja nostaa rinnat kauneimmilleen. Kokeilkaa vaikka itse peilin edessä.
äänestyksissä, vähän huono äänestää. Kai ne äijät äänestää niitä kenet ne julkisuudesta tietää. Toisekseen eihän kaikki hyvännäköisetkään naiset välitä hengailla rannoilla tai muuten pukeutua tosi paljastavasti varsinkaan Suomessa, jossa ollaan toppapuvuissa suurin osa vuodesta. Siinä oon kyllä samaa mieltä, että eihän ihan jokaisella tuollaista kroppaa oo ees treenin jälkeen (ne geenit!), mutta ei tuo nyt niin tavatontakaan oo.