Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää miten outoa olisi, jos tämä maa muuttuisi sivistyneeksi ja kohteliaaksi

Vierailija
24.04.2026 |

Emme keskittyisi kyräilyyn ja pilkunnussimiseen, vaan yhteistyön lisäämiseen ja vähäosaisempien auttamiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not gonna happen

Vierailija
2/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava ketju varmaan kuuluu: Miettikää miten outoa olisi, jos tämä maailma muuttuisi sivistyneeksi ja kohteliaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin auttaa kehitysmaalaisten kotiinpalauttamisessa niin että tämä monien haave toteutuisi

Vierailija
4/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä piireissä AP liikkuu, mutta mun sosiaalisessa ympäristössä ihmiset ovat lähes poikkeuksetta sivistyneitä ja kohteliaita. 

Vierailija
5/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Sitä on odotettu kauan.

Vierailija
6/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä kyllä koen eläväni sivistyneessä ja kohteliaassa maassa. Perheen ja ystävien kesken, töissä, asioidessa, harrastuksissa ja missä nyt olenkin, on yleensä vastassa ystävällinen ja kohtelias tai vähintäänkin neutraalin asiallinen ihminen.

Vierailija
7/7 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se lähtee meistä jokaisesta itsestä. Ei tarvi odottaa, että maailma muutuisi, vaan muuttamalla oma asennetta muutettaan ympäröivää maailmaa. Kuka ei kiellä olla ystävällinen, kunnioittava kanssaihmisten kohti. Metsä vasta niin, kun sinne huudettaan. Laitetaan hyvä kiertämään. Aloitettaan itsestä. Älkää odottakaa, että teitä rakastettaan, vaan rakastakaa itse, olkaa ystävälliset itse. Kunnioittakaa toisia itse. Ja katsokaa, mitä muutoksia koette omassa elämässä. Lisäksi ystävällisyydellä on se hyvä puoli, että se edistää hyvää mieltä, hyvä oloa, terveyttä ja elämän mielekkyyttä ja elämän tarkoitusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä