Voisitko kuvitella rakastelevasi naisen kanssa?
Itse pidän kyllä ihan oikeasti miehistä, mutta on mulla fantasia naisen kanssa rakastelustakin. Vielä mielikuvituksissani olen kehitellyt, että minkä näköisen naisen kanssa. Kääk! Mitä jos törmään yllättäin mielikuvanaiseeni jossakin?
Kommentit (19)
ja en tunnusta olevani edes bi....
Olen fantasioinut tästä jo pitkään, mutten tiedä riittäisivätkö rahkeet...
Ja mielestäni olen ihan hetero. En ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta ei se minusta olisi ollenkaan vastenmielinen ajatus.
ihan miehistä tykkäänkin. ;)
Nm. "I kissed a girl..." :))
minä en voi kuvitella rakastalevani naisen kanssa, en suutelevani enkä halaavani naista. Mutta mottoni on että elä ja anna toisten elää.
mutta vaikka kuinka naisia olen tiiraillut niin ei ole tullut vastaan ketään kenen kanssa edes haluaisin.. Kostuinpa taas ajatuksesta!
mutta ihan vapaasti vaan...kunhan et tule mun iholle.
hauska pussailla tyttöjä. :) En kuitenkaan osaa kuvitella itseäni varsinaiseen seksiaktiin, eikä villeinä sinkkupäivinä tullut ikinä kokeiltua. Nyt se onkin myöhäistä, sillä mieheni mielestä seksi vieraan naisen kanssa olisi yhtä lailla pettämistä kuin seksi vieraan miehen kanssa. :/
hauska pussailla tyttöjä. :) En kuitenkaan osaa kuvitella itseäni varsinaiseen seksiaktiin, eikä villeinä sinkkupäivinä tullut ikinä kokeiltua. Nyt se onkin myöhäistä, sillä mieheni mielestä seksi vieraan naisen kanssa olisi yhtä lailla pettämistä kuin seksi vieraan miehen kanssa. :/
mutta käytännössä tuskin tulisi toteutettua. Ei sitä tiedä, jos olisi sinkku, humalassa, oikeassa mielentilassa ja joku juuri oikeanlainen henkilö. Mutta aika kaukaa haettua sanoisin.
ehkä käytännössä jännittäisin liikaa ja jänistäisin sit kuitenkin. plus et ei se nyt oo mahdollista pettämättä kun elän parisuhteessa. pettämistä koitan välttää.
Minäkin asiaa mietin, mutta en pystyisi toteuttamaan. Jo pettämisajatus on paha saatikka sitten salassapito/incognito/turvallisuuspuoli tällaisesta skandaalimaisesta teosta...Mutta ihanaa olisi kokeilla!
Kuvitelmissani olen ollut naisen kanssa,mutta käytännöstä en tiiä.Saattaisi mullakin mennä pupu pöksyyn.Pussailua on tullut nuoruudessa humalassa harrastettua,mutta ei mitään sen kummempaa.
Haluisin joskus järkätä miehelle "yllärin" ja pyytää "vanhaa tyttöystävää"(=joku ei tuttu,jostain mistälie hankittu) kylään ja siinä sitten otettaisiin parit rentouttavat drinksut ja puolivahingossa alettaisiin hommiin.Mutta sitten tuleekin se mutta...mitä jos mies tykästyisikin liiaksi siihen toiseen?Jos se toinen olisikin parempi? Ja kun vielä olen ylipainoinen niin toisen naisenkin pitäisi olla "mun kaliiperia". Hankalaa...
Mutta kyllä leikittelen edelleen mielikuvalla seksistä toisen naisen kanssa :)
Tekopenikset eivät kuulu uniini joten jossain vaiheessa joukkoon liittyy aina mies.
Oikeasti en haluaisi ketään naista sänkyyni.
Kenties jos olisin parikymmentä kiloa hoikempi ja kaikin puolin seksikkäämmin kauniimpi..
Nyt siis inflaatio omassa ulkonäössä ja itsetyytyväisyydessä.
mutta olenkin Bi