Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V###ttaa niin s###nasti

Vierailija
05.06.2009 |

Auttakaa jaksamaan jollain hyvällä heitolla!En pääse liikkumaan enää mihinkään,ei voi pyöräillä ku kaaduin viimeks,kävellä ei voi ku tärinä aiheuttaa supistuksia ja maha vetää heti kovaks.Ei oo kuiteskaan rahaa mennä bussilla mihinkään.Seur. rahapäivä vasta juhannuksen jälkeen,mies on vittumainen eikä huomioi tarpeeks ja oon siihen kyllästyny.Todellakin ottaa kupoliin tän hetkinen elämäntilanne.

T:rv 31

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun minnekään edes kannata lähteä.

T:keskosen äiti, joka todella tietää, että on helpompaa maata 10 viikkoa kun ravata se aika teholla lastansa katsomassa...

Vierailija
2/6 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottien vittupäiden kanssa? Ei voi käsittää. Itse viikolla 32 ja mies hellii ja huomioi (kuten aina), nautin olostani ja suunnittelen lastenhuoneen sisustusta. Huomenna vielä yhdessä kaverimme juhliin, kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos NYT ei ole rahaa bussilippuun?

Vierailija
4/6 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla niin rahaton ettei voi edes bussilla ajaa ?! miten sä oot päästäny tilanteen tohon jamaan ja paksunakin vielä.

Vierailija
5/6 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa tämmösiä vastauksia.kyllä mä kuulkaas lapsen pystyn elättämään.Kyse on vaan siitä mitä nyt just tällä hetkellä on varaa tehdä:ostanko itelleni hyvää ruokaa seuraavat kaksi viikoa,vai ajelen sit bussilla ympäri maakuntaa päivittäin mikä ei täälläpäin ole todellakaan mitään halpaa.

Vierailija
6/6 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskaana olen minäkin.

Ja suuresti ihmettelen miten jotkut oikeasti jaksavat suoltaa tuollaisia paska vastauksia toiselle kun on tilanne mikä on.

Tää palsta on kyllä täys kymppi jos haluaa tulla lisää "potkituksi".

Osta itsellesi sitä hyvää ruokaa, niin minäkin ehkä tekisin. Kuka hullu nyt ajeleis päättömänä bussilla??? Varmaan nuo täydelliset vastaajat täällä, heh.

Tsemiä ap, eiköhän tääkin päivä oo kohta illassa ja huomenna toivottavasti paistaa aurinko näillekin asioille:)

t. rv 10 + risat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi