Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät urheilurintaliivit

Vierailija
05.06.2009 |

Minkä merkkiset urheilurintsikat ovat hyvät ja suht edulliset?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoko mulla E. Nyt mulla on se toppimalli ja on todella hyvä. Tilaan englannista, siellä maksaa puolet suomen hinnoista.

Vierailija
2/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea ko. juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olivat tilaajat kehuneet Swegmarkin urheiluliivejä, niitä mitkä saa takaa auki. Hlpotaisi pukemista. Hintaa oli n. 50 euroa.

Itselläni ei niitä ole, joten en osaa sanoa sen enempää, mutta ajattelin tilata ja kokeilla!

Vierailija
4/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoko mulla E. Nyt mulla on se toppimalli ja on todella hyvä. Tilaan englannista, siellä maksaa puolet suomen hinnoista.

figleaves.com

bravissimo.com (vain isoja kokoja)

Vierailija
5/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ne saman firman edestä kiinnitettävät "ryhtiliivit", jotka eivät oikeasti edes ole urheiluliivit, mutta ovat tosi tukevat juuri esim. juoksuun.

http://www.ladynet.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Item…

Vierailija
6/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko on G.

Vierailija
7/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuppikoko, kun on C.

Vierailija
8/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ovat tosi kalliit,vai?

Vierailija
9/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kokeilemassa stokkalla kaikki urheiluliviit. Hypin paikallani D-kupillani. Ja päädyin ostamaan Triumphin liivit. Oleellista on se, että liiveissä saa ostettua eri urheilulajeihin sopivat eli tuki on aina erilainen.

Maksoikohan ne jotain 60-70 euroa.

Vierailija
10/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tykännyt Shock Absorber-liiveistä, löytyy mm. Sokokselta. Erityisesti yhdestä tietystä mallista tykkään, on tarpeeksi paksu, moninkertainen kangas, ei mikään ohut tissipussi niin kuin joissakin liiveissä. Tosin tämä käyttämäni malli sopii vain pienirintaisille, isommat tarvitsevat enemmän tukea. Sokokselta löytyy, hinta n.50 euroa ja pari kertaa vuodessa tarjouksessa n.30 euroa

Vierailija
11/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä juuri teen tutkimusta mitkä kannattas ostaa.Nuo kehtutu shock absorberit näyttäs maksavan reilut 50e.

Ei mikään ihan älytön sunna,olettaen että nuo kuitenkin oikeen huollettuna kestäis jonku aikaa

t.ap

Vierailija
12/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tällä hetkellä kahdet absorberit, vanhemmat 1,5 vuotta ja vielä kestävät hyvin käyttöä. Pinta on nyppyyntynyt jonkin verran mutta muuten ovat säilyttäneet muotonsa, joustavuutensa ja tukensa hyvin. Uudetkin ostan sitten joskus samaa mallia, näissä ei nimittäin tissit hytky mihinkään suuntaan vaikka mitä tekisin. Minulla on B-kuppi. Tämä käyttämäni malli tosiaan on sellainen että joillekin dd-kupeille ei suositella kuin pyöräilyyn yms. ei tärisevään liikuntaan, mutta b-kupeilla voin juosta ja pomppia ja tissit pysyvät paikoillaan

Vierailija
13/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli sulla on?sopii varmaan c kupillekki? =)

Vierailija
14/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on kohtuullinen 50 €. Minulle ei noista Absorber malleista löytynyt sopivaa, vaikka niitä monet kyllä kehuu. Casalleihin olen ollut niin tyytyväinen että omistan nyt ainakin viidet parit.

Ja kuppiokoko on C

Vierailija
15/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista liikuntaa harrastat niillä? =)

Vierailija
17/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksua, sulkapalloa ja rullaluistelua.

Kaupassa liivejä ostaessani pompin siellä sovituskopissa useita kertoja, siis ihan kunnolla hypin niin tulee testattua hytkyykö liikaa vai tukevatko liivit tarpeeksi

T:nro 7

Vierailija
18/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalia,spinninkiä ja lenkkeilyä.Sopivatkohan tällaiseen liikuntaan?

t.ap

Vierailija
19/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntosalille ja spinninkiin sopivat. Kannattaa kaupassa kokeilla että tukevatko sinulla tarpeeksi lenkkeilyyn, siinä kun tulee enemmän tärinää

Vierailija
20/24 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yli 100 kilometrin päässä,joten siks kyselen näin tarkkaan.Nettikaupasta olisin tilaamassa =)

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän