Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haku

Hakutulokset

  1. Keskustelu | Aihe vapaa | 15:23 | 13.9.2009 | 45

    Kuinka monta toppahaalaria lapsi tarvii?

    Lueskelin tuota keskustelua jossa joku sanoi ostaneensa 4 tai 5 haalaria.

  2. Keskustelu | Aihe vapaa | 10:28 | 3.1.2010 | 15

    Kokemuksia pelkosektion saamisesta?

    Eka synnytys käynnistetty ja aivan hirveät tuskat. Pelkäsin kuolevani niihin.

  3. Keskustelu | Aihe vapaa | 19:26 | 24.11.2014 | 30

    Olen mies, ja muistan ikuisesti sen

    hetken, kun sain elämässäni ensimmäisen kerran pillua.

  4. Keskustelu | Aihe vapaa | 10:53 | 2.10.2020 | 815

    Lähdin muuttoavuksi, MITÄÄN ei ole pakattu!!

    Siis kämppä kuin mitään muuttoa ei olisikaan. Mietin tässä lähtisinkö menemään.

  5. Ajoissa (20-21) yöunille menevät vauvat, onko niitä?

    Luin juuri " vauvan myöhäinen nukkumaanmeno" , joka oli aivan kuin meiltä.

  6. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:24 | 26.7.2010 | 17

    mistä KIHOMADOT TULEE???!!!

    APUA, meillä on niitä! Pienellä pojallamme kakkasta löytyi monta!

  7. Keskustelu | Aihe vapaa | 22:15 | 3.8.2017 | 17

    Pakko-oireinen häiriö (pakkoajatukset)

    Oon sairastanut pakko-oireista häiriötä lapsesta asti.