Hakutulokset
IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Pilkataanko palstan kiltti miestä taas? Voisiko joku laittaa jutun tänne?
Jankkaavatko palstamammat pakkomielteisesti inceleistä, koska ovat itse femcelejä?
Onko pakkomielle projisointia?
Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies.
IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Pilkataanko palstan kiltti miestä taas? Voisiko joku laittaa jutun tänne?
Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mi
IL: Tällainen mies ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla. Syy on murheellinen.
Pilkataanko palstan kiltti miestä taas? Voisiko joku laittaa jutun tänne?
Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!
Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman
Parisuhdemarkkinoilla kukaan ei ole niin nirso kuin 40-50 vuotias mies.
Alle nelikymppisinä miehet ovat valmiit sitoutumaan ja parisuhde on helppo saada.
Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taa
Minulle tulee riittämättömyyden tunne parisuhdemarkkinoilla.
Minulle tulee sellainen olo etten vaan kykene täyttämään naisten toiveita koska naiset vaativat m