Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Hakutulokset
LDL-kolesteroli pitää saada alas, HDL ei välttämättä suojaa
"Unohda hyvä kolesteroli, vähennä huonoa"
Kolesteroli 5.6 mml - lääkäri ehdotti statiineja
Eli joo ideaali on 5 mml mutta 5-6 mml on hyvä.
Kun kolesteroli on yli 6 niin mitä haittaa siitä on
Vai onko mitään?
Kolesteroli ja statiinit
Hävinneen keskustelun väite: statiinit nostavat T2D-riskiä -Onko näin?
Juuso Mäkilähde huomionhakuisena
Yhyy, sai loppuelämän lääkkeet kun korkea kolesteroli, yhyy, tätä kauhistelee.
Kolesteroli ja verenpaine koholla. Auttaako liikunta noihin vai onko ruokavaliolla isompi rooli?
Suunnitelmassa lisätä liikkumista arkeen. Muunmuuassa kävelemistä ja punttisalia.
Liian alhainen kolesteroli
Kokonais 2,5, hyvä 0,7, paha 1,22.
Mitäs nyt?