Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haku

Hakutulokset

  1. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:01 | 29.2.2016 | 59

    Kuinka päästä yli siitä, että anoppi kohtelee perhettäni huonosti?

    Nyt tarvitaan apua miniän ja anopin välisten asioiden käsittelyssä!

  2. Keskustelu | Aihe vapaa | 21:35 | 18.12.2023 | 46

    Olenko huono ihminen kun en hanki anopille joululahjaa?

    Mies ei osta äidilleen joululahjaksi mitään. Joten enpä minäkään.

  3. Keskustelu | Aihe vapaa | 17:49 | 2.12.2025 | 312

    Mummo viisveisaa

    Varmaan kymmeniä ketjuja aiheesta, mutta kysynpä kuitenkin.

  4. Keskustelu | Aihe vapaa | 21:58 | 8.11.2018 | 49

    Mummo yrittää lihottaa jo ennestään ylipainon rajalla olevaa lasta?!

    Mummo on itse ylipainoinen, ja olen huomannut että hänelle ei mene perille mitä normaali syöminen

  5. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:15 | 2.6.2013 | 55

    Anoppi painostaa antamaan pienen vauvan hoitoonsa!

    Anopin jatkuva ahdistelu alkoi heti lapsemme synnyttyä..

  6. Keskustelu | Aihe vapaa | 19:40 | 11.9.2010 | 8

    Mitä teen, kun anoppi antaa ihan älyttömiä "lahjoja"?

    Anopilla on kumma maailmankatsomus: tavara tekee onnelliseksi eikä sitä ole koskaan liikaa...

  7. Keskustelu | Aihe vapaa | 12:34 | 17.2.2014 | 75

    Ärsyttää kun mummu ei voi lääkitä kipeitä lastenlapsiaan!

    Lpset olivat viikonloppuna yhden yön hoidossa.

  8. Keskustelu | Aihe vapaa | 9:11 | 9.4.2013 | 20

    Äitini omii lapseni...

    On toki hienoa jos isovanhemmat osallistuvat ja auttavat mutta nyt meillä tuntuu menevän överiksi

  9. Keskustelu | Aihe vapaa | 10:40 | 9.8.2011 | 8

    Lapsen allergiat ja isovanhemmat

    Olen itse allerginen monille siitepölyille ja ruoka-aineille, joten omat vanhempani ovat tottunee