Hakutulokset
Kuinka päästä yli siitä, että anoppi kohtelee perhettäni huonosti?
Nyt tarvitaan apua miniän ja anopin välisten asioiden käsittelyssä!
Olenko huono ihminen kun en hanki anopille joululahjaa?
Mies ei osta äidilleen joululahjaksi mitään. Joten enpä minäkään.
Mummo viisveisaa
Varmaan kymmeniä ketjuja aiheesta, mutta kysynpä kuitenkin.
Mummo yrittää lihottaa jo ennestään ylipainon rajalla olevaa lasta?!
Mummo on itse ylipainoinen, ja olen huomannut että hänelle ei mene perille mitä normaali syöminen
Anoppi painostaa antamaan pienen vauvan hoitoonsa!
Anopin jatkuva ahdistelu alkoi heti lapsemme synnyttyä..
Mitä teen, kun anoppi antaa ihan älyttömiä "lahjoja"?
Anopilla on kumma maailmankatsomus: tavara tekee onnelliseksi eikä sitä ole koskaan liikaa...
Ärsyttää kun mummu ei voi lääkitä kipeitä lastenlapsiaan!
Lpset olivat viikonloppuna yhden yön hoidossa.
Äitini omii lapseni...
On toki hienoa jos isovanhemmat osallistuvat ja auttavat mutta nyt meillä tuntuu menevän överiksi
Lapsen allergiat ja isovanhemmat
Olen itse allerginen monille siitepölyille ja ruoka-aineille, joten omat vanhempani ovat tottunee