Onko kukaan sossu joutunut itse sossun asiakkaaksi
Olen joskus miettinyt, että onko kukaan sossu joutunut itse lopulta köyhäksi kela-sossu asiakkaaksi näkemään mitä se on.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta tiedän sossuja jotka on ollut sossun asiakkaana ennen sossuksi tulemista.
Okei, no miksi he sitten ainakin Oulussa ovat niin huono käytöksisiä jos kerran itse tietävät miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta tiedän sossuja jotka on ollut sossun asiakkaana ennen sossuksi tulemista.
Okei, no miksi he sitten ainakin Oulussa ovat niin huono käytöksisiä jos kerran itse tietävät miltä se tuntuu?
Ehkä te asiakkaat olette niin rasittavia ja vaikeita tapauksia, ettei enää jaksa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta tiedän sossuja jotka on ollut sossun asiakkaana ennen sossuksi tulemista.
Okei, no miksi he sitten ainakin Oulussa ovat niin huono käytöksisiä jos kerran itse tietävät miltä se tuntuu?
Ehkä te asiakkaat olette niin rasittavia ja vaikeita tapauksia, ettei enää jaksa?
Eli asikas jota on kiusattu koulussa, joka on kokenut lapsuudessaan perheväkivaltaa on se vaikea ei se kiusaaja? Mielenkiintoista. Ehkä sossut ovatkin itse niitä kiusaajien vanhempia, esim. Touko Tarkki, Erikan isän äitihän oli sosiaalijohtaja.
Eiköhän se ole selvää, että kiusaajat saa pitää suomen
En tiedä. Mutta tiedän sossuja jotka on ollut sossun asiakkaana ennen sossuksi tulemista.