Ostin juuri kengät joita
Ilmankin olisin "kengissä pysynyt", mutta koska miettinyt noita tässä värissä jo viimevuonna ja olemassaolevat niin pirun hyvät jalassa niin annoin mieliteolle periksi, 130€ meni sinne.
Olemassaolevat on nudebeigeä mokkanahkaa, nyt tilaamani mustaa nahkaa. Kesäkäyttöön, ihanat, todella hyvät jalassa.
Plaah, ostanut lähiaikoina muutakin, nyt loppuu.
Kommentit (8)
No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?
Vierailija kirjoitti:
No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?
Gaborilta eräät sandaalit joissa yhdistyy sellainen tykkäämäni "rouheus" silmääni (mm DrMartensin, Pavementin ja Vagabondin maiharit lemppareitani) muutenkin miellyttävään ulkoasuun ja materiaalina niin sisä kuin ulkopuolelta nahka jota arvostan kengissä. Ovat todella hyvät pitää ja nyt kun nappasin ne myös mustana niin sain ihanuudet joihin enemmän yhdisteltävyyttä mitä tulee hameisiini/mekkoihini.
Ap
Uutena kannattaa samantien lankata, tai suojasuihkauttaa ennen käyttööottoa. Toki muutenkin joskus suojata uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Uutena kannattaa samantien lankata, tai suojasuihkauttaa ennen käyttööottoa. Toki muutenkin joskus suojata uudelleen.
Jaa, olikin sandaalit. No niitä ei tarvitse puunata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutena kannattaa samantien lankata, tai suojasuihkauttaa ennen käyttööottoa. Toki muutenkin joskus suojata uudelleen.
Jaa, olikin sandaalit. No niitä ei tarvitse puunata.
Miten ymmårrät sandaalit? Kyllä minä omani suojakäsittelen, siis nahkaiset. Nämä on takaa, tai hieman sivusta oikeastaan, suljettavat, kantapää ja varpaat jää näkyville.
Ylipäätään huolehdin nahkaisista kengistäni, ihan jo sen vuoksi, että maksavat enemmän kuin "muovikollegansa" ja haluan niiden pysyvän kuosissa kauan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitkä kengät ne nyt noin hyvät ovat ja noin edulliset?
Onko 130€ sinusta edullista?
En ikinä maksaisi kengistä niin paljoa.
Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa, varsinkaan hyviä😄