Löysin yöllä roskiksesta varmaan 8 panttipulloa, keräsin ne kaikki
Varmaan parin euron edestä on noita pulloja, oli pari isoakin 40 sentin panttipulloa. Tällähän rikastuu.
Kommentit (8)
Näkyvät niitä yleisesti keräävän pienmetalli säiliöstä.
Dyykkaatko roskiksia öisin, koska häpeät dyykata päivisin?
Vierailija kirjoitti:
Dyykkaatko roskiksia öisin, koska häpeät dyykata päivisin?
Kyllähän se hävettää...
Tuota menoa olet saavuttanut ensimmäisen miljoonan 1 370 vuoden kuluttua. 💰💰💰
Mäkin olen pari kertaa löytänyt metalliroskiksesta, otin ne ja vein kauppaan.
Mulla on varmaan 200 euron edestä pulloja ja tölkkejä täällä mökillä. Pitäis alkaa viemään kauppaan niitä. Vuoden varmaan kerännyt niitä ja laittanut jätesäkkeihin. Jo tossa parin tunnin päästä lähti kauppaan ja ottais peräkärryyn 10 säkkiä pulloja.
Olisit jättänyt yhden siemeneksi ja kasvattamaan uutta satoa.