Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia luontoretkeilystä Ruotsissa?
24.06.2026 |
Uskomattoman hienon näköisiä kohteita. Vesiputouksia, koskia, kauniita järviä, puhtaan näköistä merimaisemaa Atlantin suuntaan ja jylhiä kukkuloita. Norjakin on upea, mutta siellä on paljon turisteja ja hinnat kovia, siksi mietin Ruotsia vaihtoehdoksi.
Eroaako retkeily Ruotsissa mitenkään Suomesta esim. leiriytymisen puolesta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kukaan käy?