Poikkeuksellisen kuuma helleaalto käristää Eurooppaa
Kommentit (15)
Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää.
Suomessa ollaan taas sormet huurteessa, mutta se ei punavihreetä "ilmastommuutos" mediaamme hidasta.
Isot perinteiset viinintuottajat siirtyvät pohjois-Ranskasta Englantiin kun rypäleet eivät kestä mitään 43 asteen saunaolosuhteita. Ennen Ranskassa oli kesäisin Champagnen alueella ym. noin 28-32 astetta.
Ehkä Suomessakin voidaan kohta viljellä saksalaisia viinejä/rypäleitä muutenkin kuin meeminä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hätää.
Nyt iso markkinakampanja pystyyn lämpimälle Euroopalle.
Suomesta löytyy paljon myytävää maata ja kiinteistöjä.
Kuivan maan tontit alkaen 1000€/m ja rantatontit alkaen 5000€/m
Vuokratontilla olevat mökit alkaen 6660€/m ja tontin vuokra alkaen 2,7€/m
Tervetuloa kaikki kuumuudesta kärsivät Suomeen.
Ei turisteja Suomeen, ei turisteja minnekään!
Suomessa vaan iha kylmä ja sataa. Antakaa Ranska tänne 10 celsiusastetta
Vierailija kirjoitti:
Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää.
Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan taas sormet huurteessa, mutta se ei punavihreetä "ilmastommuutos" mediaamme hidasta.
Hakeutuisin lääkäriin jos sinulla oli toissapäiväisen 26c päivän jäljiltä sormet huurteessa. Saattaa olla Reynaudin tauti jossa veri ei kierrä kaikkialle kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Isot perinteiset viinintuottajat siirtyvät pohjois-Ranskasta Englantiin kun rypäleet eivät kestä mitään 43 asteen saunaolosuhteita. Ennen Ranskassa oli kesäisin Champagnen alueella ym. noin 28-32 astetta.
Ehkä Suomessakin voidaan kohta viljellä saksalaisia viinejä/rypäleitä muutenkin kuin meeminä.
Otan mielummin Etelä-Amerikan viinit tänne viljeltäväksi kuin Saksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää.
Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla.
Saksassa ja Sveitsissä ei ole koskaan ollut normaalia nykyiset yli 40 asteen kesät. Eikä koteja ole rakennettu sellaisia lämpöjä ajatellen. Ilmalämpöpumppuja ei juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Isot perinteiset viinintuottajat siirtyvät pohjois-Ranskasta Englantiin kun rypäleet eivät kestä mitään 43 asteen saunaolosuhteita. Ennen Ranskassa oli kesäisin Champagnen alueella ym. noin 28-32 astetta.
Ehkä Suomessakin voidaan kohta viljellä saksalaisia viinejä/rypäleitä muutenkin kuin meeminä.
Hyvä että suomessa talvet lämpenevät, rehupuntit saavat kaksi satoa kesässä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää.
Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla.
lämmintä siellä on edelleen mutta suomalaisten kustantamat ilmastoidut luotijunat !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi normaali. Ei tässä mitään poikkeuksellista ole enää.
Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla.
lämmintä siellä on edelleen mutta suomalaisten kustantamat ilmastoidut luotijunat !
joo suomalaiset maksoi ilma lämpö pumput ja uudet jää kaapit
Olin 90-luvun alkupuolella toukokuun saksassa. Koko kuukausi oli yli 30 astetta. Sitten menin kreikkaan ja siellä oli 40-45 astetta. Oli hauska muuten istua ilmastoimattomassa junassa tuolla kelillä, veturina sellaista mustaa käryä puskeva diesel-veturi että vesi valui silmistä kun oli pakko pitää vaunun ikkunoita auki noilla lämpötiloilla.
Saksassa ja Sveitsissä ei ole koskaan ollut normaalia nykyiset yli 40 asteen kesät. Eikä koteja ole rakennettu sellaisia lämpöjä ajatellen. Ilmalämpöpumppuja ei juurikaan ole.
Mikään ei estä hankkimasta ilppiä noissakaan maissa! Onko niissä ollut 40 astetta??
Meillä Italiassa ilp 4 sisäyksiköllä maksoi asennettuna 3000e. Harvoin tosin tarvitaan kun nyt 35-38 asteessakin sisälämpö vain 24 astetta.
Ei mitään hätää.
Nyt iso markkinakampanja pystyyn lämpimälle Euroopalle.
Suomesta löytyy paljon myytävää maata ja kiinteistöjä.
Kuivan maan tontit alkaen 1000€/m ja rantatontit alkaen 5000€/m
Vuokratontilla olevat mökit alkaen 6660€/m ja tontin vuokra alkaen 2,7€/m
Tervetuloa kaikki kuumuudesta kärsivät Suomeen.