Kokemuksia Helsingin Jätkäsaaresta?
Ollaan muuttamassa Kannelmäestä kahden lapsen kanssa Jätkäsaareen siihen Verkkokaupan lähelle.
Onko teillä kokemuksia minkälainen alue on? Ainakin lähellä keskustaa ja 24h cittari on vieressä.
Kommentit (124)
Jätkäsaari on ihana paikka. Puistoja on, mutta parasta on meri! Kävelymatka keskustaan, paljon ruokapaikkoja, Ruoholahdessa Cittari auki 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä alue on, paljon parempi kuin Kannelmäki.
Ei ole. Molemmissa samat (huume yms) ongelmat, mutta Kantsussa sentään metsää ja puistoa.
Keskustaan menee kyllä lähemmäs 30 min kävellen jos asut terminaalin lähellä. En ymmärrä miten alueella jolla on näin korkeat tonttivuokrat voi olla näin jumalattoman huonot yhteydet
Onneksi löysin tämän ketjun, sillä hetken mietin muuttoa Jätkäsaareen. Olen aikoinaan asunut Vantaan Kartanonkoskella uudessa kerrostalossa, jossa oli paha paperitoukkaongelma. Talo myrkytettiin useampaan kertaan, mutta vaikea niistä oli eroon päästä. Samaa ongelmaa en enää toista kertaa halua kokea.