Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olitko koskaan pissis?
Kommentit (27)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ollut mutta mulla oli hyviä kavereita jotka oli koulun pahimpia pissiksiä. Olin siitä vähän outo että tulin toimeen aikalailla kaikkien kanssa ja mut hyväksyttiin joka porukkaan vaikken esim. pissisporukassa käyttäytynyt ollenkaan samalla tavalla kuin muut.
Gootti = todella bädääs ja upea meikki
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Panin 15v teinipissiksiä ollessani n.21v..Oi niitä aikoja
-mies
Ja se oli silloin ihan normaalia, eikä kukaan saanut traumoja.
Alue: Aihe vapaa
Oliko myös niitä kilttejä poikia kavereina... 😳