Mihin katosi Patrick Itäniemi?
Mihin ihmeeseen katosi kokoomuslainen lapsinero Patrick Itäniemi? Muistatteko vielä tuon hahmon, jolle isot rinnat ja hinnat oli tärkeintä markkinataloudessa?
Mihin ihmeeseen Patrick on kadonnut, kun juuri nyt kokoomuksen kasvun kaava toisi hyvin esille tuollaisia hahmoja, joilla wolt-velat ovat kasvaneet samassa suhteessa kuin partakarvat?
Olemme jo liikaa tottuneet kokoomuslaisiin yrittäjiin, joilla on käteistä pakkasessa, kaipaamme Patrickin kaltaisia persoonia, joilla pakastimessa on myös Intrumin laskuja ja selviä säveliä, kuinka syömällä muiden piikkiin Suomi nousee suosta.
Miksi kokoomus hylkäsi Patrickin?
Kommentit (132)
Joko kadonneen Patrickin mysteeri on selvinnyt?
Ei oo Pate jaksanut edes linkkaria päivittää, kun on sen mukaan edelleen Hesarin leivissä
https://fi.linkedin.com/in/patrick-itäniemi-047555221
Olihan ne pari kesää sitten olleet Paten kolumnit aika töräyksiä ja viihdyttäviäkin kaikessa typeryydessään.
Eikä oo Pate jaksanut toimittaa firmansa
PJI Invest Oy:n
tilinpäätöstietoja PRH:lle, vaikka laki velvoittaa.
Firman osoite on edelleen Bulevardilla Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kommentteja, mutta vielä ei tiedä mihin se Patrick Itäniemi katosi?
Ehkä se törmäsi jäävuoreen ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Eikä oo Pate jaksanut toimittaa firmansa
PJI Invest Oy:n
tilinpäätöstietoja PRH:lle, vaikka laki velvoittaa.
Firman osoite on edelleen Bulevardilla Helsingissä.
Ihan ymmärrettävää. MIten kokoomuslainen talousosaaja voisi osata tuollaista tehdä?
Enpä ole osannut kaivata tuota noloa Satos-kloonia. Mitä vähemmän molemmat sanovat, sen fiksummilta he vaikuttavat.
Kaikki mun tuntemat kokoomuslaiset talousosaajat on muuttaneet vanhempiensa kellariin/vintille/autotalliin siinä kohtaa kun niiden bisnekset on kusahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun tuntemat kokoomuslaiset talousosaajat on muuttaneet vanhempiensa kellariin/vintille/autotalliin siinä kohtaa kun niiden bisnekset on kusahtaneet.
Siellä on kiva rauhassa pullotella ja miettiä seuraavaa konkurssi-ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
patrikkihän yritti virittää somekohua kaunottaren kanssa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/uskomaton-veivaus-povipommin-ja-ko…
Ja vituiksi meni kuin jeesuksen pääsiäinen🤣
Tälle kommentoijalle kiitokset päivän nauruista! Tyylisi on pettämätön. Kommenttisi erottuvat hauskuudellaan muista, senkin sanaseppo!
Patrick taitaa vieläkin olla lepäämässä rankan vaalirupeaman jälkeen
https://yle.fi/a/74-20168097
Ihanan kalliiksi tuli yksi saatu ääni 😍
Ja hyvä kokous/euro suhde.
https://tampere.cloudnc.fi/fi-FI/Toimielimet/Kaupunginvaltuusto/Kokous_…
Hyviä kommentteja, mutta vielä ei tiedä mihin se Patrick Itäniemi katosi?