Kok ja RKP alkoivat nyt sitten suojella noita poliittisia suojatyöpaikkoja
Mitä Rydman on aikeissa karsia.
Kolme vuotta leikattu vähäosaisimmilta mutta ei ole ko.puolueet heidän takiaan menettäneet yöuniaan.
Hävetkää!!!! ryökäleet.....
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka ajaa tavallisen suomalaisen etuja.
Niin on.
Sinänsä pikkujuttu valtion massiivisessa menokakussa, mutta kyllähän Ryde on nyt tässä oikeassa.
Kokoomus menetti nyt paljon äänestäjiä.
Älä viitsi valehdella lue se uutinen ja ymmärrä lukemasi.
"IS:lle sanotaan, että perussuomalaiset olisi halunnut, että ministeri Rydmanin päätös jäisi voimaan. Muut hallituspuolueet halusivat, että kriteerit valmistellaan yhdessä ja viedään sen jälkeen päätettäväksi."
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella lue se uutinen ja ymmärrä lukemasi.
"IS:lle sanotaan, että perussuomalaiset olisi halunnut, että ministeri Rydmanin päätös jäisi voimaan. Muut hallituspuolueet halusivat, että kriteerit valmistellaan yhdessä ja viedään sen jälkeen päätettäväksi."
Persut sooloilee ja kääntää takkia kaikessa.
Köyhää kansaa olisi niin lohduttanut se tieto, että nyt leikataan eliitiltäkin jotain. Mutta ei, ei taaskaan. Rydman muuten tulee saamaan äänivyöryn seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus menetti nyt paljon äänestäjiä.
Toivottavasti. No vanhojen tilalle löytyy kyllä uusia hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kun leikkaukset uhkaavat osua omiin, johan rahaa yhtäkkiä riittääkin.
Meillä on nyt vaikeat ajat mutta poliittisesta rahanjaosta ei leikata!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vaan, kuinka moni järjestö saa tukia vain sen takia, koska ruotsin kieli...
Ei ihme, että RKP:tä kiukuttaa.
Onko totta, että Folkhälsan tekee n. 60 miljoonan liikevaihtoa, omaisuuden arvo n. 800 miljoonaa.? Kuka voisi varmistaa, tai tietää. Heiltä ei voi kuulema vähentää tukea. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.
P. Orpo joutuu tekemään Starmerit.😁
Vierailija kirjoitti:
Köyhää kansaa olisi niin lohduttanut se tieto, että nyt leikataan eliitiltäkin jotain. Mutta ei, ei taaskaan. Rydman muuten tulee saamaan äänivyöryn seuraavissa vaaleissa.
Ei oltukkaan kaikki suomalaiset samassa veneessä.
Kok ja RKP suojelevat omiaan. Ei mitään heikennyksiä omalle äänestäjäkunnalle, se ei vaan käy ja on niiiiiin vääärin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.
P. Orpo joutuu tekemään Starmerit.😁
Pääministerin vaihtoviikot.
Orpo ei voi enää ikinä puhua leikkauksista uskottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden Virta ihan kiihkossa puolusti A-studiossa poliittisia suojatyöpaikkoja. Että on samaa mieltä KOK, RKP:n kanssa.
Juu ja eihän hän ottanut kantaa mihinkään asiakysymyksiin, yritti vain kovalla äänellä ja raivolla vaientaa ja saada Rydmanin näyttämään roistolta. Köyhät lapset, lapsiperheköyhyys, mielen terveys ja sairaus yhyy yhyy, koitan tekoitkeä, joku ääliö kyllä ottaa tosissaan.
Sofia siellä vain puolusti omia tulevia himoitsemiaan suojatyöpaikkoja, joihin pääsee puolueen jäsenkirjalla ja nuoleskelulla
Sofian Kliimaksi on joka ainoassa puheessa köyhät lapset. Näin stadilaisittain persaukiset skidit.
Rkp:n ja kok kannattajista on suuri osa näistä tuista täysin riippuvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei voi enää ikinä puhua leikkauksista uskottavasti.
Enpä hänen sanomisia ole koskaan uskonutkaan. Ihan lobbarien marionetilta vaikuttaa ja ne lobbarit istuu näissä sosteissa ja muissa korruption pesissä.
Mitä siellä sitten luki?