Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kok ja RKP alkoivat nyt sitten suojella noita poliittisia suojatyöpaikkoja

Vierailija
22.06.2026 |

Mitä Rydman on aikeissa karsia.

Kolme vuotta leikattu vähäosaisimmilta mutta ei ole ko.puolueet heidän takiaan menettäneet yöuniaan.

Hävetkää!!!! ryökäleet.....

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää vaan, kuinka moni järjestö saa tukia vain sen takia, koska ruotsin kieli...

Ei ihme, että RKP:tä kiukuttaa.

Vierailija
2/37 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden Virta ihan kiihkossa puolusti A-studiossa poliittisia suojatyöpaikkoja. Että on samaa mieltä KOK, RKP:n kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinan määrästä voi päätellä sen, että Rydman on tekemässä jotain oikein.

Vierailija
4/37 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden Virta ihan kiihkossa puolusti A-studiossa poliittisia suojatyöpaikkoja. Että on samaa mieltä KOK, RKP:n kanssa.

Juu ja eihän hän ottanut kantaa mihinkään asiakysymyksiin, yritti vain kovalla äänellä ja raivolla vaientaa ja saada Rydmanin näyttämään roistolta. Köyhät lapset, lapsiperheköyhyys, mielen terveys ja sairaus yhyy yhyy, koitan tekoitkeä, joku ääliö kyllä ottaa tosissaan.


Sofia siellä vain puolusti omia tulevia himoitsemiaan suojatyöpaikkoja, joihin pääsee puolueen jäsenkirjalla ja nuoleskelulla 

Vierailija
5/37 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika lakkauttaa keskuspankki jos antaa rahaa kaikkeen yhtätyhjän kanssa asioihin.

Vierailija
6/37 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soste on poliittisten vaikuttajien, esim. ex-kansanedustajien, suojatyöpaikka, jonka lobbariarmeija mahdollistaa ja ylläpitää (piilo)korruptiota maassamme. Ja mieti, valtio tukee tätä toimintaa verorahoin, siis sinä ja minä rahoitamme tätä. 

Jotta tästä päästään eroon, pitää verorahat jotenkin korvamerkitä, kenelle ja mihin haluaa veronsa käytettävän. 

Yksinkertaisesti verotusta pitää keventää, jotta rehellisen kansalaisen ei tarvitse olla osallinen tämänkaltaisessa korruptiossa.

Vierailija
8/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIetysti. He sanovat ajanvansi sinun asioita mutta oikeasti näissä järjestöissä on ns. Tärkeitä ihmisiä ja heidän asiaa KOK ja RKP oikeasti ajaa. Tavalinen kansa voi painua sanonko minne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka ajaa tavallisen suomalaisen etuja. 

Vierailija
10/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp on Suomen ykköspuolue omiensa etujen ajossa. Ylivoimaisesti. Se tekee sen taitavasti... ovelasti kuin kettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rälssi pitää eduistaan kiinni.


Rydman on helppo jyrätä.

Vierailija
12/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.

Orpon ura pääministerinä on päättymässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi vielä vähän aikaa sitten voinut kuvitella olevani täsmälleen samaa mieltä Rydmanin kanssa, mutta pitipä tämäkin päivä nähdä.

Vierailija
14/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryden puolella tosiaan tässä. Kaikki säästöissä samalle viivalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää vaan, kuinka moni järjestö saa tukia vain sen takia, koska ruotsin kieli...

Ei ihme, että RKP:tä kiukuttaa.

Tämä! Ruotsinkielen asema toisena kotimaisena pitää ehdottomasti poistaa. Äärettömän kallista meille suomenkielisille veronmaksajille, vuodesta toiseen. Säätiöt verolle, niin kohtuullistuu tuo loisiminen.

Vierailija
16/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman on just mies paikallaan, rohkea ja oikeudenmukainen! Arvostan!

Vierailija
17/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun leikkaukset uhkaavat osua omiin, johan rahaa yhtäkkiä riittääkin.

Vierailija
18/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.

Orpon ura pääministerinä on päättymässä. 

Toivotaan niin. Voi liittyä sinne Sosten suojatyöpaikkaan. Aina uusi tehtävä kun uusi ex-poliitikko, ja hyvä palkka kun ihan pääministertasoa, wau!

Vierailija
19/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka ajaa tavallisen suomalaisen etuja. 

Vain paperilla. Todellisuudessa persut eivät ole ajaneet kansan asiaa kertaakaan.

Vierailija
20/37 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulinan määrästä voi päätellä sen, että Rydman on tekemässä jotain oikein.

Tämä. Juurikin näin.