Kok ja RKP alkoivat nyt sitten suojella noita poliittisia suojatyöpaikkoja
Mitä Rydman on aikeissa karsia.
Kolme vuotta leikattu vähäosaisimmilta mutta ei ole ko.puolueet heidän takiaan menettäneet yöuniaan.
Hävetkää!!!! ryökäleet.....
Kommentit (37)
Vihreiden Virta ihan kiihkossa puolusti A-studiossa poliittisia suojatyöpaikkoja. Että on samaa mieltä KOK, RKP:n kanssa.
Ulinan määrästä voi päätellä sen, että Rydman on tekemässä jotain oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden Virta ihan kiihkossa puolusti A-studiossa poliittisia suojatyöpaikkoja. Että on samaa mieltä KOK, RKP:n kanssa.
Juu ja eihän hän ottanut kantaa mihinkään asiakysymyksiin, yritti vain kovalla äänellä ja raivolla vaientaa ja saada Rydmanin näyttämään roistolta. Köyhät lapset, lapsiperheköyhyys, mielen terveys ja sairaus yhyy yhyy, koitan tekoitkeä, joku ääliö kyllä ottaa tosissaan.
Sofia siellä vain puolusti omia tulevia himoitsemiaan suojatyöpaikkoja, joihin pääsee puolueen jäsenkirjalla ja nuoleskelulla
Olisiko aika lakkauttaa keskuspankki jos antaa rahaa kaikkeen yhtätyhjän kanssa asioihin.
Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.
Soste on poliittisten vaikuttajien, esim. ex-kansanedustajien, suojatyöpaikka, jonka lobbariarmeija mahdollistaa ja ylläpitää (piilo)korruptiota maassamme. Ja mieti, valtio tukee tätä toimintaa verorahoin, siis sinä ja minä rahoitamme tätä.
Jotta tästä päästään eroon, pitää verorahat jotenkin korvamerkitä, kenelle ja mihin haluaa veronsa käytettävän.
Yksinkertaisesti verotusta pitää keventää, jotta rehellisen kansalaisen ei tarvitse olla osallinen tämänkaltaisessa korruptiossa.
TIetysti. He sanovat ajanvansi sinun asioita mutta oikeasti näissä järjestöissä on ns. Tärkeitä ihmisiä ja heidän asiaa KOK ja RKP oikeasti ajaa. Tavalinen kansa voi painua sanonko minne.
Perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka ajaa tavallisen suomalaisen etuja.
Rkp on Suomen ykköspuolue omiensa etujen ajossa. Ylivoimaisesti. Se tekee sen taitavasti... ovelasti kuin kettu...
Rälssi pitää eduistaan kiinni.
Rydman on helppo jyrätä.
Vierailija kirjoitti:
Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.
Orpon ura pääministerinä on päättymässä.
Enpä olisi vielä vähän aikaa sitten voinut kuvitella olevani täsmälleen samaa mieltä Rydmanin kanssa, mutta pitipä tämäkin päivä nähdä.
Ryden puolella tosiaan tässä. Kaikki säästöissä samalle viivalle!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää vaan, kuinka moni järjestö saa tukia vain sen takia, koska ruotsin kieli...
Ei ihme, että RKP:tä kiukuttaa.
Tämä! Ruotsinkielen asema toisena kotimaisena pitää ehdottomasti poistaa. Äärettömän kallista meille suomenkielisille veronmaksajille, vuodesta toiseen. Säätiöt verolle, niin kohtuullistuu tuo loisiminen.
Rydman on just mies paikallaan, rohkea ja oikeudenmukainen! Arvostan!
Kun leikkaukset uhkaavat osua omiin, johan rahaa yhtäkkiä riittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpon twiitin kommenttikenttä oli mielenkiintoista luettavaa tänään. Moni Kokoomuksenkaan kannattaja ei ole tyytyväinen.
Orpon ura pääministerinä on päättymässä.
Toivotaan niin. Voi liittyä sinne Sosten suojatyöpaikkaan. Aina uusi tehtävä kun uusi ex-poliitikko, ja hyvä palkka kun ihan pääministertasoa, wau!
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka ajaa tavallisen suomalaisen etuja.
Vain paperilla. Todellisuudessa persut eivät ole ajaneet kansan asiaa kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulinan määrästä voi päätellä sen, että Rydman on tekemässä jotain oikein.
Tämä. Juurikin näin.
Miettikää vaan, kuinka moni järjestö saa tukia vain sen takia, koska ruotsin kieli...
Ei ihme, että RKP:tä kiukuttaa.