Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihminen leimataan l e s t a k s i jos uskoo Raamatun mukaisesti
23.06.2026 |
Hei evlut!
Mitä tästä pitäisi ajatella? Aborttikeskustelussa ihan perusluterilaisia syytetään lahkolaisiksi, kun uskovat Raamattuun.
Kommentit (7)
Ihminen leimataan läskiksi emakoksi jos on isoluinen nainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutkin uskoo raamattuun
Turha alapeukuttaa faktaa
Ei raamattu ole lestiksien omaisuutta
Eli kun evankelis-luterilainen uskoo Raamattuun, hän on lahkoa. Kun hän ei usko Raamattuun, hän on edistyksellinen. Aikamoinen määritelmä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hauskaa, että aborttikeskustelussa “l e s t a” tarkoittaa nykyään ihmistä, joka sattuu olemaan samaa mieltä oman kirkkonsa tunnustuksen kanssa.
Alue: Aihe vapaa
Missä muka?