Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Auton jäähdytysnesteen pakkaskestävyys oli vain -15/-25 uskaltaako lähteä reissuun?
23.06.2026 |
Mies sanoo että ihan hyvin uskaltaa, mutta minusta tuo kannattaisi laittaa kuntoon ennen reissua, mitä mieltä te olette jotka autoista jotain tietää.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katsoin jotain euroopan lämpötilakarttaa, jossa oli muiden maiden hellelukemien keskellä jossain serbiassa -58 astetta. Eli kunhan et sinne mene niin eiköhän tuolla pärjää.
Auto saattaa ruveta keittämään lämpimällä kelillä jos pakkaskestävyys on heikko, ehdottomasti kannattaa laittaa tuo asia kuntoon ennen matkaa.
Alue: Aihe vapaa
Mihin olet menossa? Etelänavalle?